• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Tredje tråden! I vilken vi börjar föda barn....

Här är förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 08:21:30:
    Och här är nya listtråden också!
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-23 16:07:08:
    Rätta länken till listtråden:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
  • Swenglish

GRATTIS VIVS! Vilken drömförlossning! Vill se bilder snart!

Sole, jag håller faktiskt med! BF+12, hoppas ni andra slipper det...

• Zul

Vivs, Lisa och Frill: Stora grattiskramar!!! Det känns så overkligt att ni som man såg sist med stora magar nu sitter med varsin liten söt bebis!

Vad skönt Vivs att det gick så snabbt, där fick du bonus för att förvärkarna höll på så innan!

På bilfronten står vi oxå i begrepp att köpa nytt. Blir nog en 2006:a, eventuellt Wolkswagens Passat. Den har fått bra i massa tester, verkar vara kvaltet. Men finns inte i turbodiesel (drar mindre, grön diesel) begagnad än så länge tyvärr.

• Sole

jag tycker det är kul att vara ute och provköra nya bilar, men vi måste nog begränsa ner oss lite, just nu provkör vi allt från kombi till jeepar.

Det är ju så himla stor marknad där ute coh när vi inte ens vet ifall vi ska plocka ut en ny tjänstebil igen eller köpa själv blir det ju svårt.... Bilprovning fortsätter och jag tackar för input vad ni har för några!

• bianca2

Gtattis Frill, lillen o vivs! sitter här o lipar av lycka
    det är ju fantastiskt!!!!
    kramar

• Pippil8

GRATTIS Lillie, Lillen, Frill och Vivs! Wow vad roligt att det nu har kommit ytterligare fyra bebisar - underbart! Fast man blir lite avis faktiskt Är inte så stressad än eftersom jag har en vecka till BF men när jag har läst om era bebisar så längtar jag efter att få se vem som bor i min mage också.

Ser fram emot mer detaljer när ni orkar skriva mer Vivs - du måste ha jobbat på bra hemma om du var öppen 9 cm när du kom in, hur fixade du det? Andning?

Swe och Murgrönan - hoppas det är er tur nu! Håller tummarna för det!

• Sofffy

Åhh här händer det grejer medans man sliter i lgh.

Stort grattis Frill och Vivs!!

Fy sjutton vilken drömförlossning det låter som Vivs, att vara öppen 9 cm när man kommer in hihi hoppas att jag får likadant så som ja kämpat med alla mina förvärkar.

Min kille har vädjat till bebisen idag att inte kika ut innan ons, vi får se om den lyder sin pappa.

Nu är detta med kisseriet olidligt för mig. Jag kan inte dricka ens ett glas vatten, det går rakt igenom, 5 min efter måste jag kissa o så kommer det en tesked o sen var 15e min tills hela glaset av vatten är ute, man blir ju helt handikappad, kan inte åka iväg eller gå på stan lr göra ngnting. Ska till bm imån kl 10 o kolla läget.

Hoppas allt e bra med er tjejer annars idag.

Åhh va skoj det ska bli o få se allas bebisar live sen när det blir bebislunch/fika

• Hellur

GRATTIS Vivs och Frill!!! Jätte roligt med fler bebisar.
    Ja det händer mycket här när man är borta några timmar
    Jag har beställt en sån förlossning som du hade Vivs. Verkar vara en drömförlossning.
    Ser fram emot att höra mer från er båda och se lite bilder.

Håller helt med Sole nu, tycker inga andra ska få bebisar innan Swenglish och Murgrönan. Det är verkligen er tur nu!!!

• murgrönan

TACK tjejer!! Håller med, det är våran tur nu...Det är ok om du hinner före Swe..

Har firat sambons 30-årsdag med ett glas champagne. Kanske får hon mersmak på livet och vill vara med från utsidan nu lillan därinne!

Stort grattis till Frill och Vivs!!!

Det är konstigt, ju mer jag går över tiden ju overkligare känns det hela. Ska jag verkligen ha ett barn?? Jag kanske bara har inbillat mig det hela. Kanske är det fullt möjligt att gå upp 18 kilo på 9,5 månader bara sådär......?

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3