• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Tredje tråden! I vilken vi börjar föda barn....

Här är förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 08:21:30:
    Och här är nya listtråden också!
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-23 16:07:08:
    Rätta länken till listtråden:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
  • Sole

Fika eller Lunch i veckan:

Hellur - Tisdag, Onsdag, Fredag
    (Swenglish - tisdag)
    Björklöv - Tisdag fika efter 14.30, onsdag
    Bianca2: alla dagar!!!
    Sole alla dagar

• Sole

Sickla eller nån annanstans spelar ingen roll för mig!

• Hellur

Ska vi boka in fika imorgon tisdag i Sickla, så får vi stämma av imorgon förmiddag ifall det blir av eller ej.

Fika TISDAG 14:30 på Koloni Garden i Sickla (ovanför Designtorget):

Hellur
    (Swenglish)
    Björklöv
    Bianca2
    Sole

• Zul

Har ni haft foglossning? Jag har inte lidit så mycket av det. Hörde av en kompis att de som haft mkt besvär med det ofta fick en snabb förlossning. Blä?! Stämmer det?!

Eventuellt hänger jag med och fikar imorgon (nära till sickla!), om jag inte tar någon föreläsning, skriver i så fall upp mig på listan senare...

• Björklöv

Vill bara göra alla fikasugna uppmärksamma på att familjeliv kommer att vara "avstängd" i morgon mellan 9-11, läs mer här:

www.familjeliv.se/Forum-5-163/m17947543.html

Och personligen skulle jag vara tacksam om vi bestämde nått redan idag/ikväll om det blir fika i morgon, för jag kommer att åka direkt till Sickla från yogan i så fall

• Sole

vi bör byta mobilnummer med varandra!

jag skickar ett mail i inkorgen till er som är uppskrivna på fika imorgon med mitt nummer så kan ni andra väl göra likadant?

• Sole

snart måste vi väl också göra en ny tråd här??

• Vivs

Till alla som tycker det känns overkligt att ni ska ha bebis - ni ska bara veta hur overkligt det känns att sitta och läsa i tråden med en bebis som suger på tutten samtidigt! Helskum känsla!!

zul - jag har oxå funderat på ginger! vart är hon??? Har inget minne av att jag sett henne inloggad på länge!
    ang foglossning så hade jag rätt ont och fick en lätt förlossning men det är nog bara skrock som allt annat...

Ska lägga in lite bilder på lilltjejen om en stund när killen kommer hem... han handlar amningskudde till mig

• Sole

zul

jag har haft foglossning sista 2 månaderna, ibland är det bättre dagar än andra.
    Oftast gör det som ondast om man gått för mkt eller suttit stilla för länge, då känns det som nån stoppar in knivar i bäckenet (aj)

kan ju hoppas på att det betder snabb förlossning!

Förresten - hur sjutton orkar du plugga nåt nu? Kan man lära sig nåt eller ens koncentrera sig så nära BF?

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3