• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Tredje tråden! I vilken vi börjar föda barn....

Här är förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 08:21:30:
    Och här är nya listtråden också!
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-23 16:07:08:
    Rätta länken till listtråden:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
  • Sole

jag köpte tvättlappar i 10-pack från IKEA, de tipsade om dem i tråden "vad man bör inhandla" som jag länkade till ovan.
    vi kommer inte ha  skötbordet i badrummet, det finns inte plats så jag tänkte också att man kunde ha en bunke med ljummet vatten när det behövs.

eller skölja av under vasken

BF 26 mars
  • Sole

första bebisen i vår tråd!

En liten Ida har kikat ut!

Grattis Mars-tråden, er första bebbe har kikat ut!
    Jaha får väl se när den nyblivna mamman har tid att kika in här hos er. Nu har hon iaf kommit (kl.15.08). De mår bra och allt har gått bra. Fick ett mms på en liten söt tösabit!
    Resten tycker jag nog allt att Sanna själv ska få berätta! Känner jag henne rätt så kikar hon nog snart in här trots sin nya kärlek.

Vet inte alls hur länge hon blir kvar där eller något sådant ännu, men det visar sig nog.
    Himla avis är man ju iaf!

/Kristine

BF 26 mars
  • bianca2

Åh!!!! Vad fantastiskt! Tårarna rinner!

• Sole

hos mig med! åhh vad man längtar nu!

BF 26 mars
  • Frill

Tjoho!!! Åh vad roligt att höra! Stort, stort grattis Sannixx, när du väl kommer in och läser!

• J79

Tänk att SanniXx blev först undra vem som näst står på tur...
    Vad nyfiken jag är vill veta allt tex längd, vikt hur hon ser ut och hur SanniXx mår osv. Åhh vad jag längtar till det är min tur även om jag tycker att min gärna får stanna inne i magen några veckor till!

• Plutten forever

Åh! grattis SanniXx!

Jag och SanniXx har (eller hade i hennes fall) samma BF, 12 mars. Känns ju helt sjukt att hon redan fått sin lilla, jag räknar kallt med 8 veckor till innan det är dags... Har ju inte ens handlat allt än

bf 12 mars!
  • Vivs

Gud vad roligt!!! Skönt att allt gick bra.. jag är också sååååååå nyfiken att få höra henne berätta om allt! Lilla Ida måste ju vara hur liten som helst!
    Jag räknar också med att lillan stannar inne några fler veckor ..trots att det ibland känns som hon tänker komma ut genom magen

• Emma3

Åh ett stort Grattis SanniXx!

Tänk att hon blev först med bf 12 mars de trodde man inte

Gravid med plutten v31
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3