Grattis Sannixx, en sån fin tjej!!!!
Har en nära vän som födde med akut snitt i vecka 30, den bebben var pyttepytteliten, din flicka ser "äldre" ut.
Och grattis Sole som är klar med uppsatsen!
Bianca: skönt att allt såg bra ut på UL! Vilka stora bebisar ni får i din familj *ler*
Själv drömmer jag inga föda-barn drömmar, utan vanliga, roliga och röriga drömmar. Vaknar ett par gånger på nätterna, men somnar om utan problem. Är det någon av er som inte längre kan sova på rygg (som brukar göra det)? För mig är det än så länge i problem alls, behöver inga extra kuddar utan ligger som vanligt i sängen.
Har blivit väldigt trött senaste tiden, trots att jag knaprar 4 Hemofer tabletter dagligen numera, tycker att det borde bli tvärtomeffekt, men icke. Är trött när jag vaknar, trött på jobbet, trött på kvällarna. Tröttsamt *flin*
Hörde just en kollega som varit hemma med magsjuka i måndags, jag sa åt henne att dra hem och stanna hemma minst en dag till, vill INTE bli smittad av någon förbannad kräksjuka. Blir förbannad när folk kommer tillbaka för tidigt till jobbet och riskerar att smitta ner andra via toalettbesök, dyl. Fy fan.
Bra av dig Bianca som håller dig hemma en extra dag.