Oj, här händer det grejor. Tänk om SanniXx har fått barn nu? Hjälp vad verkligt det blev plötsligt att det faktiskt snart är dags för oss andra också... Måste börja göra listor på vad vi behöver fixa och vad som ska ner i den där BB-väskan.
Låter inte skoj med magsjuka bianca2
Är aldrig kul men säkert inte roligare nu när man är gravid!
Välkommen hellur! Kommer du med på vår träff den 23/1 (för det blev det väl?)?
Frill - du har verkligen rätt i att du inte ska behöva lida för att arbetsgivaren har så dålig planering. Jag jobbar ganska mycket jag med, men 12-timmarsdagar skulle vara riktigt jobbigt! Lyckligtvis mår jag riktigt bra så jag hoppas jag fixar att jobba som planerat.
Jag var förresten hos bm i fredags och magen hade växt som den skulle. Krabaten har fortfarande huvudet uppåt, men det är väl ok, är ju bara i v32 (idag). Nån som vet när de brukar vända sig hos förstföderskor? Mitt hb var bättre än nånsin (har normalt dåligt hb) så jag kan verkligen rekommendera Hemofer som jag käkar 2-4 tabletter om dagen av och som inte påverkar min mage ett skvatt! Jag har provat ett gäng olika järntillskott och alltid slutat ta dem pga betongmage. Men hemofer funkar!