Ja, man blir ju alldeles tårögd!! Hoppas allt gått bra för Sannixx... bebisen borde vara ute nu tycker man...
Idag har jag tagit en tur till stan och köpt ett par omlottbodies, kom på att det kanske är bra att ha i början.. gick en sväng till P.O.P och hittade en på rea, alltid härligt att fynda lite
Blir nog inte så många resor in till stan efter idag, blev riktigt trött av att gå och kissnödig heeeela tiden!
Har också ont om plats i hemmet och funderade på alla möjliga slags skötbord. Nu har vi fått ett av min bror som står i sovrummet och där får det nog bli... tyvärr vart det för trångt i badrummet!
Bianca - skönt att du mår bättre från magsjukan.. jag fick kräksjuka i våras och det var ingen lek...och då var jag ändå inte gravid! Det enda positiva var att jag slapp karensdag för jag blev smittad genom jobbet.. inget ont utan något gott i sig
Apropå vad folk säger om magen så brukar jag få höra att jag har en ordentlig kula. Det stämmer nog, är rätt liten i övrigt.. Något som stör mig däremot är att folk inte kan låta bli att kommentera att man ska ha en mars-bebis... "jaha, gjord på midsommar då..." Är så less på att höra det!