Hej allihop!
Hoppas allt är bra med Sannixx och babyn!
Stackars Bianca, fy fan för kräksjuka, pyton, kräkas är verkligen det absolut värsta som jag kan tänka mig, peppar, peppar...
Jag mår fortsatt bra, lite tyngre i fötterna, blir kanske lite fortare mätt, men det är ju petitesser jämfört med hur andra kan må i åttonde månaden. Får hela tiden kommentarer om att min mage är så liten, vad säger andra om er mage? Lite störande med alla kommentarer från folk som jag inte känner närmare än som bekanta.
Jag träffade en mycket trevlig läkare på SÖS i fredags (Lena Holzman) och vi hade ett bra samtal rörande min ovilja och rädsla för en vanlig förlossning, och en bit in i samtalet kom vi till den s k kärnan till varför jag känner som jag gör. Hon förstod mig och jag är beviljad snitt. Besked om datum kommer denna vecka, vilket blir 7-10 dagar innan bf 19 mars. Känner en enorm lättnad...
Helgen har varit jätteskön och tillsammans med vänner, härligt! Det blev dock inga inköp av babygrejer, men vi har tänkt oss ett besök till IKEA och Babyland kommande helg. Har skötbord, vagn, säng och sånt, men behöver madrass, sängkläder, plastfrotté, babysitter, Baby Björn bärsele, skötväska, m m. Och babykläder förstås!!
Swenglish, har du bokat bord på Indira än? Jag är på enligt tidigare lista.
Ha en fin dag!