Hejsan, inga onda bröst (bara läckande) och ingen vibrerande känsla mot blygdbenet. Däremot är jag öm PÅ blygdbenet, och det gör framför allt ont när jag går. Funderade på om det var ett tecken på att huvudet buffat ner sig, men det är nog bara foglossning som har flyttat runt. Fick låna ett resårbälte av en arbetskamrat igår, nu ska jag bara komma ihåg att använda det.
Annars är vårt stora problem just nu badrummet. Reparatörerna upptäckte fukt runt ett rör, och när föreningen var där och kollade insåg de att stambytet från 84 var ett fuskjobb!!! Så nu måste förmodligen vår lägenhet och de två ovanpå stambytas igen
Vi kan alltså inte bygga klart innan vi vet vad som händer, annars riskerar vi att allt nytt fint får rivas upp igen. Är rädd att det kan ta en halv evighet innan föreningen rett ut allt med gamla byggfirman (23 år sen ju), bestämt vad de ska göra och vem som ska göra det. Och under tiden har vi inga duschmöjligheter i lägenheten.
Försöker intala mig att folk klarar att ha bäbisar i husvagnar och i lerhyddor, men det känns verkligen inte särskilt roligt alls. Bajsbadrum