• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Tredje tråden! I vilken vi börjar föda barn....

Här är förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 08:21:30:
    Och här är nya listtråden också!
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-23 16:07:08:
    Rätta länken till listtråden:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
  • Sole

Jag funderar på om man skulle skaffa sig en sån där "klämma" som handikappade personer plockar upp saker med, skulle vara sjukt praktiskt just nu

v33 - BF 26 mars
  • BasseKatt

Vore kul att haka på och träffa lite andra Sthlmsmammor, men det är hopplöst att säga om dagsformen tillåter det eller inte. Jag håller lite utkik här tills dess, så får vi se. Har ni bestämt vart ni ska gå?

• Sole

BasseKatt

kul om du ville haka på! Vi är alla väldigt trevliga och tjocka om magen

nåt ställe är väl inte bestämt än, Indira var trevligt (trots livsfarlig trappa ) men är det nån som har några förslag??

v33 - BF 26 mars
  • Sole

nån som gillar Texas Longhorne?

Finns ju massa sånna restauranger runt om i stan, dock vet jag inte om man kan boka bord där och det bör man ju då det jämt är fullsatt

v33 - BF 26 mars
  • Swenglish

Sole- jag sa precis häromdagen att jag skulle vilja ha en sån upplockar-mojäng! Skulle du inte kunna ringa till Texas L. och höra om de tar bordsbeställningar? Ta vilken som helst, de finns i verje stadsdel verkar det som.

frill- skönt att ni börjar komma i ordning! Och du ser verkligen inte ut som en barbapappa

BM-besök imorgon, och går in i vecka 37- HELT SJUKT!! Mamma ska följa med, tror jag hon kommer att gilla!

Kopierar med med mig listan så den inte försvninner!

Träff måndag 5/2(vi kan ju säga 18.00 igen för att vara säkra)

Swenglish
    Björklöv
    Hellur
    Sole
    Zul
    Vivs
    Ginger
    Frill (så gott som säker)

• BasseKatt

Sole: om det är stor mage som behövs har jag inga som helst problem att passa in... ;o)
    Är det restaurang eller café som gäller? Texas Longhorn är ju smaskigt. Annars är Faros och Athos på söder (grekiskt) och Helenes krog & bar (både Kungsholmen och söder) trevliga och har OK prisklass.

• Sole

Jag ringer Texas och återkommer, nu ska jag på fika med någr akompisar, ha en skän kväll!

kram

Swenglish
    Björklöv
    Hellur
    Sole
    Zul
    Vivs
    Ginger

v33 - BF 26 mars
  • bianca2

hej tjejer! hoppas ni alla mår bra! själv har jag fått ngn skum inflammation i vävnaden mellan revbenen? (tydlihgen vanligt) o är sjukskriven 50% från o m imorgon. ärligt talat skönt m sovmorgon o varva ner lite!
    var hos min kompis o träffade hennes Filip 8 dagar igår!!!! hur söt som helst! snart är det vi!
    kommer gärna på måndag!!! e de nån som vet om det finns nån vegetarisk mat där?

Swenglish
    Björklöv
    Hellur
    Sole
    Zul
    Vivs
    Ginger
    Bianca

• Sole

Bianca - bra att du sa det om vegetariskt, jag kollar!

Swenglish
    Björklöv
    Hellur
    Sole
    Zul
    Vivs
    Ginger
    Bianca

v32 - BF 26 mars
  • bianca2

snällt. jg äter ju även fisk och i "värsta" fall så får jag väl äta kött. jag äter kött en gång i månaden under graviditeten och februari har ju inte börjat ännu! sov gott!
    kram

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3