Hej, vi hade en lugn helg med vänner i mina föräldras stuga. Skönt slappande med fika i Hedemora, lyxlunch på Dala Husby hotell och strålande vackert med gnistrande snö. Sovandet gick det däremot si och så med så igår låg jag på soffan tills det började lukta av fuktspärrskemikalier. Idag ska hantverkarna börja kakla, så det går framåt. Vi köpte ett fint (men dyrt :-S) badrumsskåp på Norrgavel igår. Dessutom beställde vi en tvättmaskin. Och i helgen kommer svägerskan med familj och har med sig bäbiskläder, babygym och annat. Så snart är vi ganska välutrustade.
Karin99, vi gick första delen av föräldrakursen på Södermalms MVC idag, så du är veckan efter oss. Känns som om det skulle behövas mer tid, för vi har massor kvar att gå igenom i morgon. Men det var rätt trevligt, och roligt nog var en av mina gamla kursare från Uppsala i samma föräldragrupp.
Jag har en lugn tid nu fram till förlossningen. Alla stora jobb är avklarade, så nu är det bara småjobb kvar som jag ofta kan sköta hemifrån. Det betyder att jag också kan styra mina tider ganska bra, och alltså finns tillgänglig för ev fika. Såg att ni diskuterade en ny träff snart.