• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Tredje tråden! I vilken vi börjar föda barn....

Här är förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 08:21:30:
    Och här är nya listtråden också!
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-23 16:07:08:
    Rätta länken till listtråden:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
  • bianca2

Frill! ska inte du ha den 14/3 - en dag före mig? men jag går ju in i v 35 imorgon - och du igår? skumt

• Frill

Bianca, tror det beror på vem man frågar. Enligt FL går jag in i v 35 idag, men enligt ultraljudet gjorde jag det igår. Så jag väljer att lyssna på ultraljudet

• bianca2

ja, det är klart att man väljerdet som kommer först!

• Sole

hej tjejer!

Hoppas ni alla mår bra!

Kan meddela att det inte har bosatt sig en Karelin i magen, utan en POJKE (jajamensan han visade upp hela paketet för mamma och pappa) som just nu väger 2305 gram (med lite diff som BM sa)

v33 - BF 26 mars
  • Sole

hmmm försöker iallafall, han tycker typ Allan, Stig och Bengt - hallå ett barn kan ju inte heta ALLAN????

mina favoriter är Elias, Isak, Oliver så vi har ju rätt lång väg att gå innan vi kan enas...

v33 - BF 26 mars
  • Vivs

Allan?? He he.. det var ovanligt
    Elias tycker jag är såååååååå fint! Ja du, ni har lite att fundera på!

• Ginger6

Åh grattis Sole! Mysigt att få en "identitet" på bebben! Vivs, va grymt härligt att du somnar så lätt, måste ladda ner den skivan! Nu drar jag till Sälen och ska chilla över helgen, hoppas ni alla får en jättehärlig helg och att vi ses på måndag!!

• Sole

Ginger

va mysigt att åka till Sälen! (avis)

sitter och bläddrar igenom kalendern och är typ uppbokad fre + lör (iallafall minst en av dagarna) fram till 10 mars! Det här får mig att känna mig lite stressad, speciellt nu när man börjar känna sig tung orörlig och trött..

samtidigt är det ju trevligt att umgås med vänner att man inte gärna tackar nej heller....*suck*

v33 - BF 26 mars
  • Lillie74

Vivs, ja visst är det härligt!!! så kort tid kvar men ändå så långt på nåt sätt...
    Kul att ses på måndag!
    Ha en skön helg allihopa!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3