• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Helt rätt!! (även om jag inte tror dig ) men gör så att du testar på julafton igen för då har du säkerligen ett staaarkt + att glädjas över

~~~ är det vår tur nu ~~~
  • MrsMurphy

Har du haft problem med yrsel tidigt i dina graviditeter??

• MrsMurphy

Jag mår helskumt och känner mig nattsvart nu. Gårdagens arbetspass bestod av frossa och att jag höll på att tuppa av mellan varven men det kanske är nån förkylning i kroppen som tär?

Gnööööööl! Känns mer nu som om jag väntar på tidigt mf och varit totalt genomkorkad som gått loss på testerna så tidigt. Känns inge bra just nu!

• Hannnas

Knäppis... du väntar BARN tills någon annan säger nåt annat så det så

Japp yrsel har jag haft tidigare men inte som denna gången, nu är jag konstant snurrig o allmänt "ointelligent"

Mår skit faktiskt, är ledig från o med nu o skulle handlat julklappar, men jag kan inte köra A till jobbet ens mår så skit, så jag har ingen bil o kan inte handla den ynkans timman jag kanske kanske mår bättre på under em.... faaaan... ...

• MrsMurphy

Ta det lugnt och skit i julklapparna! Herregud, det sista vi behöver ute i julhandeln är en spyende Hanna. Du har ju redan fått och gett din karl den ultimata julklappen! Skrattande

Jag tror det är för tidigt för såna här gravsymptomer så det är nog nåt skit i kroppen plus sönderarbetad. Men läskigt att det känns som om man går på bomull, bomull i huvudet, tjutande i huvudet, frossa och avtuppningsvarning. Höll på att helt knäckas på jobbet igår. Blev så satans rädd.

Sen har jag ju denna vanliga mensvär som jag hade sist också men samtidigt så kan man ju inte tänka rationellt utan man får för sig att mensen kommer trots att man kännt det så här vid förra grav...

Man blir ju knäpp på sig själv! Skrikandes

• Hannnas

mmm förstår dig.... har du testat nåt idag ???? 

måste måste handla julklappar, skulle kännas skiiiit annars.... i värsta fall får jag dela ut inköpen åt andra faktiskt suuuck

• MrsMurphy

Har lyckats använda upp aaaaaaaaaaalla tester... Generad Helt öde i stora testskåpet!

Men jag tvivlar egentligen inte för jag känner igen kroppens reaktioner så väl. Men ska köra med ett digitalt "bara för att" imorgon, vill sluta grubbla på alla dessa 8 (!!???) tester som varit så svaga. Men det är nog inte så konstigt för så här tidigt plussade jag som sagt inte sist!

• MrsMurphy

Mår hund men jag tror att det är för tidigt att skylla på graviditet! Skrattande Skit i kroppen som sagt!

• MagdaA

Lättja: härligt tjejen! Nu äntligen vågar jag säga GRATTIS till dig!

Nygift och gravid!
Svar på tråden Pladdertråden!