• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

hanna: idag hade jag gärna stannat inne! men vill inte missa läkarbesöket så jag har bestämt mig för att jag SKA gå!

Nygift och gravid!
  • MrsMurphy

Hanna: Jag önskar verkligen att jag INTE kunde ta mig utanför dörren! Suck! Kommer väl jobba till 10 ikväll eller nåt...

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • Hannnas

Lättja... jobbigt...

Magda... mm problemet här är ju att jag inte ens KAN i nuläget vet inte ens om jag kan följa med o fira jul hos As familj ju

~~~ är det vår tur nu ~~~
  • lurksmulan

Hanna: Det blir nog bättre snart. Får du i dig något att äta med jämna mellanrum? Det är trots allt det viktigaste. Då kan du hålla illamånendet nere lite.
    Jag mår ju småilla konstant, men det är okej så länge jag slipper spy. Och jag försöker äta hela tiden så att jag inte ska bli hungrig.

Tyvärr mår jag illa när jag tänker på min medhavda lunch idag, hade samma problem förra gången. Kunde bara äta sånt jag var absolut sugen på, resten var bara äckligt.

• Honeyflowers

Kikar in här lite! hanna du är grymt gravid tjejjen!
    Kanske är det 2 styckna där inne t om.. det brukar ju kunna va så om man mår hemskt illa.

• lurksmulan

Honey: Bra tänkt! Det stämmer med vad Marie sa också! Min svägerska mådde jätteilla i början och svimmade nästan när vi var på Ullared. Sen visade det sig att det var två!

• MagdaA

nu är jag hemma igen, mår PYTON! ska bara ringa chefen, sen blir det nog soffan!

Nygift och gravid!
  • lurksmulan

Godmorgon tjejer! Läget?

• MagdaA

morrn lurkan! här är läget som vanligt...

Nygift och gravid!
Svar på tråden Pladdertråden!