• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • lurksmulan

Stackars Lättja, jag vet inte vad jag ska säga för att det ska kännas bättre heller. Speciellt eftersom jag inte haft något mf själv och inte känner din rädsla på samma verkliga sätt.

Jag hoppas bara att tiden går fort så att du upptäcker dag för dag att ingenting faktiskt händer, att det går vägen den här gången och att ni får eran efterlängtade bebis till slut.

Kramar!!

• Hannnas

Tjohooooo

Såg ett jättefint hjärta som lyste som en liten stjärna över skärmen idag hihi fantastiskt jag är verkligen graviiiiiiid

*egoinlägg*

~~~ är det vår tur nu ~~~
  • lurksmulan

Jag vill också få ett vul *surar lite*.
    Tycker folk gör det åt höger och vänster nu, och jag har ju ingen bra anledning till att göra det egentligen. Jag är ju bara nyfiken och vill se minigrisens hjärta!
    Jag ringde gubben och gnällde så vi skulle prata om det tyckte han. Han är ju man och praktisk och förstår inte riktigt varför jag vill göra det.
    Jag skulle givetvis gå privat, jag klarar inte av folk som ljuger och sätter sig på akuten i flera timmar och påstår att något är fel för att få göra ett vul där.

• Hannnas

Lurkis... varför inte lixom kan man få se sitt pyre tidigt varför inte?? Det är jätteskönt att oron kan minska lite och ge glädjen lite mer utrymme tycker inte alls att det är fel. Boka du ett vul!!

~~~ är det vår tur nu ~~~
  • MrsMurphy

Hörrni flickor! Jag har vääääääldigt ont i mitt underliv?? Känns som om jag har varit ute och ridit eller nåt i två veckor.... Generad Har ni drabbats av det? Jag kommer vandra runt som en pepparkaksgubbe idag jag...

• lurksmulan

På vilket sätt har du ont?

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MrsMurphy

Det är vääääldigt ömt bara! "Berget" och så! Sen fortsätter det runt på rumpan och strålar och molvärken i ryggen håller på att slå ett personligt rekord. Känns som om mitt skelett håller på att gnagas sönder. Känns som om kroppen är tillbaks på samma punkt igen som när jag var gravid sist. Att det inte varit nåt mf?? Fundersam

• lurksmulan

Det låter onekligen som foglossning, men det är väl i tidigaste laget!?

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MagdaA

Lättja: är det blygdbenet du har ont i? Men då brukar det bara vara framtil, liksom inuti...

Nygift och gravid!
  • MrsMurphy

Det känns typ överallt! Inte foglossning för det är för tidigt för den här molvärken har jag ju haft i princip hela tiden så den är jag inte bekymrad över. Bara jäkligt irriterande att vara totalöm heeela tiden.

Men detta med underlivet är helt nytt! Berget är total ömt och man känner en viss fasa för att sätta på sig jeans. Men det släpper väl! Skrattande Skitkropp! Det lär ju inte vara farligt men hoppades att det var nån annan som hade pissont också så man inte kände sig så galen! Skrattande

Svar på tråden Pladdertråden!