• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • lurksmulan

Och jag mår väldigt dåligt idag. Mår illa, lyckades med ren viljekraft undvika att spy på bussen. Nu har jag ätit men känner mig inte så mycket bättre.
    Är nog mest trött, Laban har bökat inatt.
    Fattar på allvar inte hur jag ska klara den här dagen.

• MagdaA

lurkan: ät, ät, ät! Än om det tar emot! Har du nån frukt du kan pula i dig? MINST en gång i timmen, gärna oftare.

Nygift och gravid!
  • MagdaA

Hanna: stackare! Inge kul nu när det är jul ju!

Nygift och gravid!
  • lurksmulan

Magda: Jo jag äter hela tiden. Åt en tallrik fil med musli innan jag gick hemifrån. Men det räckte visst inte. Och jag hade glömt lägga frukt i väskan. Men jag har en massa på jobbet.
    Nu är jag nog mest trött tror jag. Såg mig själv i spegeln, jag är helt kritvit i ansiktet. Snyggt.

Stackars Hanna som bara spyr!

• JUSTer

+

Jag är här - någon liten by någonstans saknar en fåne
  • MagdaA

JUSTer: Säger GRATTIS här också! SÅ ROLIGT!

GOD JUL PÅ ER ALLA!

Nygift och gravid!
  • Dulia

Hej tjejer!! Vad trevligt med en tråd i vänta-barn-forumet

Grattis Lättja och Juster!!!

Hoppas ni haft en trevlig julafton och så önskar jag er ett Gott Nytt År!!!

• MrsMurphy

Hej tjejer!

Känns verkligen inget vidare numera. Skit ledsen och brutal ångest hela julen!

Grym molvärk/mensvärk som jag numera sätter i samband med mf trots att jag vet att jag hade så här förra grav också. Skitjobbigt!

Vattenfalls flytningar som gör att det känns som om mens kommer hela tiden och jag som sitter och skakar med underläppen hela tiden.

Jag vet att jag väntar barn, inte mf men det har satt sig på hjärnan och jag tolkar allt som om mf är på g. Helt förstörd!

Går allt för lätt blir man fort dum...
Svar på tråden Pladdertråden!