Pladdertråden!
Hanna: ja, får höra vad bm säger i morgon... den bm jag pratade med nu sa att om det är nån typ av ph-färändring så kan svamp-medlet göra att det blir värre, å det vill jag inte!
Hanna: ja, får höra vad bm säger i morgon... den bm jag pratade med nu sa att om det är nån typ av ph-färändring så kan svamp-medlet göra att det blir värre, å det vill jag inte!
Jag skulle bli väldigt förvånad om min navel pluppar! den är jätedjup i vanliga fall. i helgen blev ju Micke jätteförvånad när han kunde se botten i min navel!
Thezz: vet inte heller om dom kan se..aja, ska prata med hon i morron iaf.
Skulle äta lunch. Hade tagit fram lasagne som jag värmde på. jag älskar lasagne, speciellt min egna fullkorns lasagne! Men, jag gav det till hunden, det var skit-äckligt! Fattar inte vad det blivit med mig, så känslig med maten nu! Så, jag kokade gröt istället och tog en hårdmacka å ett glas mjölk. Mätt nu iaf, det är ju huvudsaken!
Tagit fram en bit kassler till middagen, nån som har tips på vad jag kan göra med den?
angiee: jag har också lotionflytningar. vita tjocka, ibland tunnare å enomskinliga.
Kick: skit i å raka benen! Brukar inte jag idas göra. Jag brukar tänka sådär att dom där läkarna har någ sätt värre ben!
lurkis: å va roligt! nu blir jag ännu mer sugen på att fråga om kön i morgon! Ska se om jag lyckas charma Micke i kväll!
ringde fk nu, dom har fått in bägge sjukintygen så då borde dom fixa utbetalningen snaaaart. blir galen då man inte har pengar!
jazzy: vilken strl har du? å vilken strl har du på byxor i vanliga fall?
Hanna: ja, förhoppningsvis!
angiee: varför tror du att du har uvi? Läste du mitt inlägg här om dan om tranbärsjuice?
angiee: ansträngt? menar du i yttre delarna då?