Pladdertråden!
angiee: hur skulle du beskriva svamp-ont? har du haft svamp?
foglossningar verkar kunna te sig på olika sätt, mycket svårt att förklara.
angiee: hur skulle du beskriva svamp-ont? har du haft svamp?
foglossningar verkar kunna te sig på olika sätt, mycket svårt att förklara.
Kickan: skööönt att myran mådde bra! tråkigare med uvi, men bra det upptäcktes då!
angiee: okej.
Thezz: nej, vi har redan ätit
Men tack endå!
Ska lägga mig i soffan nu å slappa, lite öm i magen. Micke har åkt igen, han var hemma nästan en hel timme! Åkt till garaget, skulle fortsätta meka med skotern. Sen skulle han åka å handla för veckan. Skööönt! Jag slapp! ![]()
angiee: i början kände jag mig liksom trött i benen, lite öm å då.
no: åååh! blir så glad!!!
nu börjar jag längta till i morgon! Tur det är 9.30 vi ska va där så slipper man gå å vänta hela dan!
Hanna: blir nog ingen tapp-koll i morgon. gjorde ju det förra veckan å läkaren vill inte kolla för ofta. ska dit å koll atappen på fredag nästa vecka. Så i morgon blir det nog bara rutin Ul:et.
Thezz: har tid för UL 9.30 i morgon.
dax att hoppa in i duschen, sen sova. hörs i morgon! puss
morrn morrn! ingen mer som är vaken? Hade gääääärna legat kvar i sängen, sovit så skönt i natt, men lika bra å kliva upp så jag slipper stressa sen.
Jag sover oftast på sidan, som i framstupa sidoläge, men megen lite ner mot sägen. Märkt nu att om jag ligger på höger sida så flyttar sig räkis till vänster, å ligger jag på vänster sida så flyttar sig räkis till höger. H*n gillar väl inte att bli klämd...
Är SÅ sugen på å få veta könet! Försökte charma Micke lite nu innan han åkte till jobbet å han sa inte lika bestämt NEJ som igår så kansken kanske... får se vad han säger sen.
Jag känner att jag skulle vilja veta för att få en tydligare identitet på det här barnet. Är så mycket som flyter ihop med graviditeten med Ebba, så det skulle vara skönt å kunna säga HAN el HON. Micke frågade OM det skulle gå illa igen, ifall jag inte skulle tycka att det var jobbigare då att veta, men det tycker inte jag, tvärtom! Då har jag ju haft extra mycket tid att knyta an till barnet ju! Så nu förstod jag lite varför han varit mot att ta reda på könet, han är så rädd att vi ska förlora det här barnet också.