• MagdaA

Pladdertråden!

missK: jag är likadan! För mig spelar det absolut ingen roll vad det är! Visst skulle det vara roligt med en tjej då vi inte fick ha kvar våran Ebba, samtidigt som det skulle vara roligt med en kille, å kanske det bästa för att inte förväxla allt med Ebba, men, jag blir glad bara all går bra! Men det är just det här med att kunna känna att det här är en ny människa, ett nytt litet mirakel, inte "den i magen". Sen så är jag en planerare. Visst, mycket saker gå att ha i neutrala färger å jag är mot det här blått till pojke och rosa till flicka. Men vissa saker är ju endå skilnad på pojk och flick.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

Lättja: jag tror att han inte vill veta just för det jag skrev. Han är så rädd att det ska gå fel igen...

• MagdaA

missK: nä, det stämmer, går ju inte sämre för att vi vet vad det är som ligger där inne å sprattlar. Vi har ju 30 min biltur in till sjukhuset så vi får se vad han säger då. Sen är det ju inte säkert att läkaren lyckas se, men man kan ju alltid fråga!

• MagdaA

åh! kan vi inte lägga ner den här tjej/kill diskussionen! tycker det är upp till var och en hur man vill klä/boa/färgsätta. Började ju med att jag ville veta könet, var inte meningen att bli en sån diskussion ju...

• MagdaA

Såg nu att min Ebba har namnsdag idag... 2 dagar innen hennes ettårsdag.

Lurk: å jag hatar diskussioner! äh, ska ändå åka snart så ni kan fortsätta diskutera om ni vill.

• MagdaA

Lättja: sötis! synd du inte bor närmare, då hade jag gärna haft en bullmamma-kurs me dej!

• MagdaA

*vink vink* Snart kommer Micke å hämtar Micke. Ska handla lite på vägen hem så jag är väl hemma vid 11-12 nån gång. PUSS

• MagdaA

oj! var är alla! var beredd på att få läsa 10 sidor nu när jag kom hem, men icke!

Lyckades nästan charma Micke på vägen in till stan att vi skulle kolla könet, men sen sa jag att vi skiter i det eftersom han inte ville, känns konstigt om jag ska bestämma. Men då när vi var där på ul:et så sa Micke till läkaren "Kan du se vad det är för nått?" Jag blev alldelens paff å sa "Vill du veta nu?" Jag borde ha hållit tyst! Får då förstod nog läkaren att vi varit lite veliga i den frågan så han berättade inte. Vi fick en bild, men vet ju inte vad man ska kolla efter. Han sa att vi fick åka hem å klura å sen log han bara. Men, Micke va nöjd, för nu fick vi ju nästan veta.....åh! Blev bara ännu mer nyfiken nu!

Dulia: haha! japp, här börjar barnen uppfostras från första början!

• MagdaA

Jaylin: skönt. alltså inte att du har pco, men att du får hjälp! hoppas det tar sig snart nu!

• MagdaA

Jaylin: jag håller tummen hååååårt!!!

Svar på tråden Pladdertråden!