• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

no: var en flicka som föddes med missbildat ansikte. Kom inte ihåg va syndromet kallades, men stackars tjej! Hon fick den allvarligaste varianten av syndromet så hon såg verkligen konstig ut.

nu har jag vägt mig och mätt magen. +15 cm i midjan och +2-3 kg ungefär. inte konstigt att jag behöver mammabyxor!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • numberone

Magda: Där ser man....missade den tyvärr... va den bra??

ååå vad jag är avis på era fina magar...... Kram

Kommer det någon gång att bli vår tur?
  • MagdaA

no: såg inte hela, var så trött, men det var otäckt att se henne då hon föddes, såg inte alls kul ut.

• MrsMurphy

Dom har visst mätt två gånger och därför har hon fått erbjudande om att ta fostervattenprov... Men jag tillber alla högre makter att det bara är ödet i vanlig ordning som vill mucka och skrämma livet ur en!

• MagdaA

Lättja: men varför ta prov? vad kan det visa?

• MrsMurphy

Konstatera om det är ds eller ej... Vet ingenting om detta egentligen! Jag är som ett jävla oroligt frågetecken för hennes skull!

• MagdaA

Lättja: men OM det är ds, har de tänkt avbryta då? annars är det kanske onödigt att ta prov, är ju risker med det också.

• Kickan 84

*Nu sticker jag!

Stanna där du är! ♥
  • MagdaA

Nä hörrni, nu ska jag åka till stan. kikar in i em. PUSS

• Jessica26

Såg diskussionen här Lättja om Ds och vill gara säga att det är inte ett så farligt handikapp ändå. Många med Ds kan leva i stort sett normala liv så det är inget att bli hysterisk över.

Har jobbat med Ds människor och min lilla flicka som dog förra året hade också Ds.

Försök peppa din vän med att det inte behöver vara så farligt att uppfostra ett bran med Ds.

Men jag önskar henne all lycka till

Jag kommer alltid att ha en ängel
Svar på tråden Pladdertråden!