• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MrsMurphy

Jessica: Jag tror hon egentligen inte är så rädd för just ds utan allt som kan gå snett. Tänkte faktiskt på dig när jag fick höra det och detta med dödsfall är ju inte helt ovanligt...

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • Jessica26

Lättja precis men *Emilia* dog i plötslig spädbarns död och har absolut inget med Ds att göra.
    Hon var frisk som en nötkärna
    Att barn med Ds dör är inte så vanligt faktiskt. Cirka 50% av Ds barn har ett hjärtfel, varav några måtse opereras. Men dödsfall är inte lika vanligt som kankse sjukdomar är pga försvagat immunsystem och liknande.

Jag kommer alltid att ha en ängel
  • Kickan 84

Har just kommit hem från VUL:et, allt såg jättebra ut, men fostersäcken mätte bara 5+0, vad tusan det nu betyder? Såg inget hjärta m a o. Hade dock en cysta på vänster äggstock, kan även vara gulkroppen som är gigantisk sa gyn så jag ska på ett nytt VUL redan på måndag... så får vi se! Urk, hur ska man tänka!? Kan ju inte vara i 5+0, det skulle ju betyda plus redan i v. 3+0, är det ens möjligt?!

Stanna där du är! ♥
  • Jessica26

Kickan jag tycker du räknar lite konstigt ibland
    Vilken dag hade sista mens första dag???

• Kickan 84

Jezzica: Inte ens om jag räknar efter ägglossningen stämmer 5+0, enligt senaste mens är jag i 6+3. Har inte räknat konstigt?! Varför tycker du det?

Stanna där du är! ♥
  • Jessica26

Det  var inte så jag menade Kickan men du har sagt lite olika veckor hela tiden. För ibland går du på Ägglossning och ibland på sista mens och det förvillar mitt huvud bara.
    Inget allvarligare än så. Och vet jag då när du hade sista mens så kan jag räkna som jag själv brukar göra och även Bm gör.

Mest för min egen skull helt enkelt.

Men vad skönt att allt såg bra ut i övrigt får jag säga

Hoppas bara inte det är en systa utan bara gulkroppen som syntes.

Hoppas inte du tog illa upp

• Kickan 84

Har hela tiden räknat likadant i denna grav, har räknat som bm, senaste mens, dock så har jag varit beredd på att ÄL stämt bättre, men jag har aldrig räknat så!

Nejdå, undrade bara vad du menade!

Stanna där du är! ♥
  • Jessica26

Okej Kickan det var ng bara snacket innan du ville skriva in dig på listan då som jag tänkte på

Men allt verkar ju vara bra och det är ju det viktigaste tycker jag

Självklart kommer allt se bra ut även på måndag

• Kickan 84

Jessica: Hehe, inte så lätt alltid!

Åh vad jag längtar till måndag nu, gyn trodde vi skulle kunna se hjärtat då!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kickan.. vad skööööööööööönt att allt gick bra o jag tycker minsann inte att det är konstigt ...

bebisarna växer ju så olika fort i början... du kanske är i v5+4 el mer och det kanske kickstartade för att sen växa lite långsammare för att sen växa igen mm

Så är det ju i början bara GRATTIS till ett fint vul iaf, fick du bild??? Såg du myran väl?? gulsäcken?

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Pladdertråden!