• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MHoof

HJÄÄÄLP!!!
    Jag började ju foglossa i helgen. Det sa bara pang en kväll när vi var ute och gick och sen dess har jag fått skitont när jag vart uppe å gåttför länge. Osså städar jag ju på hotell men tänker stå ut till april. Och det är ca 2-3 dagar i veckan bara.
    Men så ringde jag en städfirma och hörde mig för om jobb hos dom me och så ringde dom å hörde om jag kunde städa charken på willys varje em ett tag framöver. Jo kan jag väl sa jag. Ja, det var innan jag visste om foglossningen.
    Var på intro där på willys igår å det bara strulade, jag fattade inte vad hon som jag hade intron med sa för hon kom ju från Afrika så hon bröt så hemskt. Osså hade hon bara gjort det där jobbet en gång tidigare.
    Osså ringer dom idag och frågar hur det gick och så och jag säger att jag tror inte jag orkar eller vill ta det jobbet eftersom det ändå bara är 1 timmes jobb, varje dagm 6 dagar i veckan. Mellan 16 å 18 är tiden. Nähä, det gick inte det. Jag blev typ "tvingad" att ta det jobbet ändå bara för att jag lät så positiv då dom ringde å hörde om jag kunde göra det. Vaffan ska jag göra? Jag orkar inte för ryggen...allvarligt!!!!

• Kickan 84

Hanna: Ja, det är sant! Det kan ju ha vuxit enormt till nästa vecka!

Såg inte myran så väl, det var liksom mest en liten prick på skärmen, men fostersäcken och gulesäcken syndes väl!

Tog ingen bild, tänkte fråga om det nästa vecka istället!

Stanna där du är! ♥
  • lurksmulan

Men vem säger att du måste ta jobbet? AF?
    Gå till en sjukgymnast och be om ett intyg på att din rygg är risig och inte klarar av den sortens jobb just nu.

• MrsMurphy

Jessica: Visste du innan att ditt barn hade ds?? Varken jag eller min kompis vet ju vad detta innebär så mycket okunskap från vår sida.

Min kompis har ju bara fått veta att det kanske inte står rätt till. Hon är livrädd och jätteledsen och hysterisk och jag förstår henne verkligen. Men vi får veta bättre på fredag så innan dess ska vi inte måla fan på väggen.

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MHoof

lurk: Nä ingen säger det, bara hon som har hand om det för tar jag det inte så ätter jag henne i skiten. Ja typ så sa hon...för dom har ingen annan där, nä men det är väl inte mitt problem? Bara för att jag sa en sak innan helgen så kan det ju ändras. Om jag dött eller nåt då, hur skulle dom göra då då kan man ju undra?

• Hannnas

Believer.. säg som det är bara... ingen kan väl tvinga dig...

Kick.. ahhh skönt med vul redan på måndag igen härligt med sån lyx ju vad sa M då??

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MHoof

Hanna: Nä och det är ju inte mitt fel at dom inte har tillräckligt med folk, det borde dom ju tänkt på innan.
    Nä jag går dit idag och så ringer jag sen och säger att det inte funkar. Punkt!

• Kickan 84

Hanna: Han bara log! Dessutom så hittade de bara EN!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. haha lita inte på det för två kan man missa ganska länge men vad härligt ändå du får hälsa o krama M från mig

Believer.. rätta takter du KAN ju inte lixom, det handlar ju inte om något annat

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hanna: Tyst med dig, det kan jag ju inte säga till honom heller, då tuppar han nog av!

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!