Pladdertråden!
Lurkan: Fattar inte hur du pallar att äta sånt??!!
Morron Dulia!
Lurkan: Fattar inte hur du pallar att äta sånt??!!
Morron Dulia!
Dulia: Då vet du vad du ska göra idag då??!!
Absolut ingenting och surfa! ![]()
JUSTer:
Dulia: Ja du... Fan kan jag bara säga. Min bästa kompis ligger hemma gråtandes och sömnlös nu av liknande anledning. Kram!
Ny vecka och vi tycks ha tappat bort den fina rubriken!
Believer v25, Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA ![]()
2007 v25, Bf 20 maj
Dulia v22, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka) UL 14/2. Hoppas få veta kön då
lurkan v14, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-ul 5/3, köns-ul 4/4
Magda v13, Bf 10 augusti (pojke tror M, jag osäker, flicka enligt Marie)
Hanna v13, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda) UL 1/3.
Lättja v11, Bf 31 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
JUSTer v10, Bf 3 september (pojke enligt Marie)
after eight v9, BF 5 september (pojke enligt Marie)
Kickan v.7, BF 21 september (pojke tror jag)
Hemligaärtan v.6, BF 21 september
Seeeeeeeeeeeeeeeeeeeegt!!!!
Känns som om man varit gravid i ett sekel nu och inte ett skit har hänt. Har dessutom en väldigt lugn kropp nu, nästan inga ömma bröst, känner inte av några ilningar i magen, inget illamående förutom bara trögt att käka. Så nu ränner jag bara på toa och kollar blod och var och varannan seku´nd så får jag för mig att jag har ma.
Men hört att detta kan vara en ångestperiod för att man inte känner av nåt??
ae: Känner helt igen det förutom att jag lyckats gå upp 6 kilo... *mutter* Och killen sa att jag var tjock nu!!
Jag är i v11!! Är det nånting som skämtar vilt med mig?? Men det är nog vatten som sagt för man kan omöjligt bli fet av frukt!! ![]()
Men jag får ju inte i mig nån vettig mat...
Livnär mig på frusna bär och fil så här är det inget vansinnesätande...
Morrn morrn!
*mutter* Killen väcker mig varje morgon vid 6 innan han går och pussar hejdå... Hade ju varit jättemysigt om det inte hade varit för det att han tänder starka lampor sekunden innan så varje gång vaknar man i ett chocktillstånd... ![]()