Inlägg från: MrsMurphy |Visa alla inlägg
  • MrsMurphy

Pladdertråden!

Fast min tänder lampan medvetet... *mutter*

Thezz och ae: Jag har varit gravid för en herrans massa år sedan trots preventivmedel och jag märkte inte ens att jag var gravid förrän v8-9 nån gång... Så jag tror nog att detta med symptomer kan variera hårt. Nu har jag inte så mycket men när jag fick mf så låg jag och kräktes så det är så olika.

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MrsMurphy

Magda: Nääee, nu behövs det inte och jag har avskaffat sea bandsen också... Rart att sno dina piller nu när du mår dåligt! Trögt att äta bara. Ingen som helst matlust och blir bara illamående efter att jag ätit på morgonen...

• MrsMurphy

Usch, jag blir stressad av sånt. Tänk om man har en ofostrig graviditet eller ma nu då...

• MrsMurphy

Inte för att vara elak nu men jag är skitnervös över att det gått åt pipan för mig nu när mitt illamående är borta. Och detta gör det verkligen inte bättre...

*stortjuter*

• MrsMurphy

Men jag gick in i v11 igår och illamåendet har trappats ner i flera veckor nu... Gråter

• MrsMurphy

Skulle jag springa iväg akut så skulle jag på nåt vis bekräfta för mig själv att jag är orolig att det inte är ok och jag skulle bryta ihop på allvar. Tanken är väl att jag ska jobba idag så det är inte läge.  Jag blöder ju inte eller nåt utan det är bara ren och skär skräck som gör att jag blir så rädd.

Problemet är att era upplevelser och fasor är som tagna ur en skräckfilm och det är allt detta som skrämmer livet ur mig. Hade jag inte hängt här och vetat det ni vet så hade jag nog aldrig ens funderat över allt detta.  

Ska träffa bm på måndag och det ska bli skönt att träffa nån som muntrar upp en istället så jag tror att det bli paus härifrån tillsvidare. Tror att jag kommer känna mig bättre efter det!

Ha det gått tjejer! Kommer sakna er men mina nerver klarar inte av detta just nu!

Kramar!

• MrsMurphy

Hanna: Du har inte skrämt bort mig gumman! Bara ta det lite lugnt här för jag blir så knäpp hela tiden.

Men nu har jag ju tjuvkikat ändå... Räcka ut tungan 

• MrsMurphy

Jag vet att jag också hade det de första veckorna men nu har det varit lugnt ett tag men nu har det "svidit" till i äggstockarna rätt mycket.

Svar på tråden Pladdertråden!