Inlägg från: MrsMurphy |Visa alla inlägg
  • MrsMurphy

Pladdertråden!

Konstatera om det är ds eller ej... Vet ingenting om detta egentligen! Jag är som ett jävla oroligt frågetecken för hennes skull!

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MrsMurphy

Jessica: Jag tror hon egentligen inte är så rädd för just ds utan allt som kan gå snett. Tänkte faktiskt på dig när jag fick höra det och detta med dödsfall är ju inte helt ovanligt...

• MrsMurphy

Jessica: Visste du innan att ditt barn hade ds?? Varken jag eller min kompis vet ju vad detta innebär så mycket okunskap från vår sida.

Min kompis har ju bara fått veta att det kanske inte står rätt till. Hon är livrädd och jätteledsen och hysterisk och jag förstår henne verkligen. Men vi får veta bättre på fredag så innan dess ska vi inte måla fan på väggen.

• MrsMurphy

Lurkan: Den är stenhård och jag misstänker tamejfan tvillingar för detta är fjantigt!

• MrsMurphy

Sist jag var gravid så var jag inte i närheten så stor i v9 som jag var nu i v9 så livmodern måste fanimej vara uttöjd!

Arbetskoftor är guds gåva till mänskligheten!

• MrsMurphy

Jodå! Redo att lyfta! Ni hänger med på varför jag haft såna byxproblem nu va??   Hua....

• MrsMurphy

På måndag är det inskrivning! Måste nog kolla upp att det inte är två på gång!

Jag använder ju enbart jeans i mitt vanliga dödliga liv för jag kryper runt så mycket på golvet så det blir nog fortsatta jeansproblem här! 

När ska du iväg nästa gång då? 

• MrsMurphy

Morron JUSTer!

Hanna: Det var ju ett tag kvar men nu har du ju sett att lilla pyret mår som en gud!

Har redan hittat ett par på rean som ser ut som vanliga jeans, långa tröjor och kofta på det gör susen! Kapitulerade... Köpte tre bar i storlek större som jag växte ur för snabbt. Testade gummisnoddar innan det men det gick inge bra... För mycket ner/upp från golvet för att dom skulle sitta kvar bra.

Svar på tråden Pladdertråden!