Inlägg från: MrsMurphy |Visa alla inlägg
  • MrsMurphy

Pladdertråden!

Godmorgon tjejer! Min datorfria helg fick ge vika för nu känns det bättre!

*jag är gravid, jag väntar inte mf mantra*

Så nu har skygglapparna kommit på och jag ska ignorera alla trådar som får mig att må piss och inte tänka på inlägg som träffar mitt sargade psyke!

Thezz: Ditt toabesök låter ju som när jag var på thairestaurangen och hamnade i snödrivan. Låter som risigt blodtryck!

Tack Hanna för en rimlig förklaring på mitt svidande. Jag har klurat en del på varför man känner av äggstockarna nu för och det lät rimligt.

Här brukar vi marinera fläskfilé i vanlig grillmarinad och steka i mindre bitar.

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MrsMurphy

Hanna: Låter som en smart plan!

Jag har faktiskt inte tänkt överdrivet på vad man får käka eller ej... Generad Jag har säkert satt i mig mängder med saker som man inte får men jag har inte riktigt börjat greppa/leva som en gravid än.

• MrsMurphy

Jag tror att de svenska kvinnorna ser det som ett ypperligt tillfälle att slippa kattlådan snarare!

• MrsMurphy

JUSTer: Du har också greppat detta??!! Alldeles korrekt!

• MrsMurphy

Jag googlade efter smiley spermier för jag tänkte göra nåt till NO:s killes spermiers ära men hamnade på niomånader på tvilling sidan och jisses vad jag satte kaffet i halsen...

Oddsen för tvillingar blir ju större och större för mig... GeneradFörvånad Måste nog kolla upp detta med tanke på mitt ringa format också!

• MrsMurphy

Schyyyyyyy!!

*viskar*

Min kille ligger två meter bort och han anar ingenting...

• MrsMurphy

Har träffat min kompis som det var sånt strul med nu och allt verkar bra nu! Hon var på rutin ul och då stämde inte benens längd och huvudets storlek tror jag det var. Så hon fick komma tillbaka och då såg dom inte heller bättre. Skrämde upp henne fullständigt och hon låg bara hemma förkrossad pga detta och blev erbjuden fostervattenprov vilket dom tog. Fvp ser bra ut men nu är det återbesök för att se att fvp inte ställt till med nåt.

Jag blir nästan förbannad! Kunde dom inte knipigt käft och försökt mäta ordentligt istället för att måla fan på väggen?? Nu ser ju allt bar ut men herregud vilken pärs min vän gått igenom!

• MrsMurphy

Jessica: Precis! Dom klämde ur sig på fredagen att det går inte och mäta och bla bla, du får komma på måndag! Det kanske är ds och bla bla! Hon låg och tjöt hela helgen skitorolig! Och sen på måndagen kunde dom inte heller mäta men jag tycker dom kunde ha väntat med bomben till det andra mättillfället. Och då var ju hon redan fullkomligt förkrossad och nu finns ju en viss oro vad detta med fostervattenprovet kan ha ställt till med. Så det ska dom kolla på tisdag. Pust!

• MrsMurphy

Priscella: Det är visst bara 1% typ när man är så långt gången.. Hon är i v19!

Svar på tråden Pladdertråden!