Inlägg från: MrsMurphy |Visa alla inlägg
  • MrsMurphy

Pladdertråden!

Morrn morrn brudar!

Fan Thess för det här blödandet! Måste kännas jättejobbigt att HELA tiden gå runt med hjärtat i halsgropen.

Nu har jag haft mensvärk och molvärk här sen igår kväll och nåde om det inte är pga livmodern växer så det knakar! Skrikandes

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MrsMurphy

Jag vill att februari bara ska dunsta bort jag också! Bort, bort, bort med fanskapet! Bokrean drar igång så jag kommer ha tokmycket att göra men jag försöker att ta det lugnt och inte bära så mycket men det kommer vara lättare sagt en gjort... Fundersam

• MrsMurphy

Shit vad jag är nervös nu! Förvånad Vette sjutton vad som flygit i mig men här är det total råångest som brytit ut!

• MrsMurphy

Lurkan: Nice!

Sitter typ här med huvudet mellan knäna och en pappåse och hyperventilerar! Ska vara där 8,15 och jag har ingen aning om jag får göra ett vul när jag har läkartid kl 10...

Jag har en fet fobi för läkare, sjukhus, vårdcentraler, ALLT!!

• MrsMurphy

Tror det är kombinationen av dess :  rädslan att allt inte är som det ska, eller rädslan för sjukvården som fått mig att bli hysterisk nu. Tror jag snarare föredrar modellen med att stoppa huvudet i sanden. Räcka ut tungan

• MrsMurphy

Nepp, nu ska jag röra på mitt tjocka arsle ner dit! Skrikandes Dyker upp sen!!

• MrsMurphy

Men vad fan händer här???? Gråter

Jättekramar AE!!

Kickan: Hoppas att det bara är nåt sprucket kärl!

• MrsMurphy

Lurkan: Känns galet att skriva nu men allt såg finfint ut, alla världen och så, lite bassning på kilona. Träffade läkare och hon kände på livmodern och den stämde bra med vecka och så. Min bm sa att detta med vul inte var så bra idé för att det är en liten där som växer och har det bra och inte vill att det ruckas runt där så nu ska jag strunta i alla såna tankar. Det blir ett rutin ul i v18 och det får duga!

• MrsMurphy

ae: Och dom är 100 på detta nu?? Jag litar inte riktigt på vården längre när det gäller detta...

• MrsMurphy

ae: Håller med Hanna om att få en undersökning till. Tycker att varenda gravid nu har fått nån feldiagnos så bärst att kolla ordentligt en gång till. Sen så anser nog jag att piller är bäst...

Svar på tråden Pladdertråden!