Inlägg från: MrsMurphy |Visa alla inlägg
  • MrsMurphy

Pladdertråden!

Zagolik: Man får jättegärna vara inne hos oss! Vi plockar bara över grav nojjorna hit så ni ska slippa läsa om det i andra tråden! Det hänger på vad man själv pallar med!

Och jag har lite för många av mina nära och kära som fått djävliga besked så ett vul till ae!

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MrsMurphy

Som man nu var tvungen att ta upp här hos bm så är detta min 4 graviditet... Generad 1 skrapning och en piller abort och vid mf så jag piller. Jag har upplevt att piller är en skonsammare modell mot både psyke och kropp... Inte så farligt som man tror!

Min pojkväns brorsars tjej fick beskedet att det var utomkveds tror jag. Men dom sprang vidare till 5 (??!!) ställen innan de fick besked att det såg bra ut och nu har dom en 4 månaders kille så du måste kolla vidare ae! Det är inte så lätt att se på insidan som min bästis fick erfara här i veckan med ds men det var visst ett friskt barn.

Inte för att skapa förhoppningar utan för att vara på den säkra sidan!

• MrsMurphy

ae: Ok, att jag är lättskrämd men nu är det inte läge för sånt! Nu är det dig det handlar om!! Gumman, du ska sitta här och ösa ur din ångest tills du blir blå och vi alla finns här till 100% för dig! Usch, det är nästan som man vill ta din plats för den här ångesten önskar man inte sin värsta fiende! Jättekramar!

• MrsMurphy

ae: Riktigt vettig chef må jag säga! Ta hand om dig nu!

• MrsMurphy

Dom stack ju i fingret i morse för att ta prover och jisses vad rann och nu är fingertoppen småblå och det gör ont. Tror jag föredrar vanliga blodprov i armvecket än detta! Har ju förstått att man blöder lättare nu men detta var ju löjligt, stockholms blodbad för ett stick i fingret... Suck!

• MrsMurphy

Thezz: Jag har också grym mensvärk men jag försöker se det som livmodern växer istället. Har dessutom lyxen Flört att ha lite molvärk i ryggen konstant sen bim så ja jisses. Vi låser in oss i en grotta resten av tiden va??

• MrsMurphy

Den människan som sagt att det är härligt att vara gravid skulle jag nog vilja ha ett närmare snack med... Fundersam Som sagt, hitta en grotta, ingen dator/internet, inga böcker och enbart en tv med 3 och 5 på så man dygnet runt måste kolla på amerikanska komedier... Då borde man kunna släppa hjärnan tillslut va?

• MrsMurphy

Kickan: För mig blev det ultimata att kör dubbelt med båda Postafen och seabands men det gäller att hitta rätt punkt för annars får man ont efter ett tag!

Svar på tråden Pladdertråden!