Pladdertråden!
Morrn morrn!
Kom och tänka på inskrivningen igår nu och jag sa att jag käkar mitt val kvinna. Men min bm verkade tycka att såna var mest fjant! Hur länge ska man käka dom egentligen?
Morrn morrn!
Kom och tänka på inskrivningen igår nu och jag sa att jag käkar mitt val kvinna. Men min bm verkade tycka att såna var mest fjant! Hur länge ska man käka dom egentligen?
Morrn Thezz! Nervös som fan misstänker jag??
Sovit nåt inatt?
Vilken vecka är du i nu?
Det kan ju innebära att du också kommer att se klart och tydligt! Och det kan innebära att du inte ser ett skvatt. För det är svårt så där tidigt, det är det... Dom utvecklas ju ruskigt olika snabbt i dessa veckor också.
Blir tokig på denna limbon till helvetet här! ![]()
Ska du gå själv eller har du killen med dig??
Thezz: Jag kommer tänka på dig och hålla alla tummar och tår att du kommer få se ett fint tickande hjärta!
Jag pratade med en kompis igår som blev gravid i januari förra året, innan vi alla andra började drabbas av alla dessa mf och skit. Vilka olika erfarenheter av graviditet!!??
Nu säger hon att hon nog också kommer vara livrädd nästa gång hon blir gravid pga allt det vi pratat om men snacka om man fått vara gravid och leva i total ovetskap om allt som kan gå snett?? Vilken lycka!!
JUSTer: Min bm skickade in mig till läkarn och till gynstolen och kände på livmodern och så. Det har gjort att jag känner mig lugnare nu! Vissa bm kan känna på magen till en viss del, jag vete sjutton vad dom känner då men det är väl att saker växer misstänker jag.
Jag ska nog till svärmor på anatomikurs så kanske hon kan lära ut vart man ska känna nånstans... ![]()
JUSTer: Jag fattar inte heller ett skit!
Men nu är det dax för en kurs! Ovanför blygdbenet (?!) ska man iaf snart känna livmodern (?!) som växer har jag läst nånstans... Helt novis och fattar ingenting!
Känner bara fett, fett, fett och åter fett! ![]()
JUSTer: Jag tror nog vi får avvakta en 8-9 veckor till innan vi inser att vi verkligen väntar bebbe! ![]()