Pladdertråden!
Thezz: Okej...kan ju säga till henne med då!
Gosigt gäng det här tycker jag...verkligen! Stöttar i vått å torrt!
Thezz: Okej...kan ju säga till henne med då!
Gosigt gäng det här tycker jag...verkligen! Stöttar i vått å torrt!
jazzy: Det funderade jag på igårkväll när jag skulle somna. Det var ett tag sen det vart några nya plus nu
VILL HA HIT FLER!!
Jazzy: Jo jag tror det...det är ju 8 veckor sen sista och det var du. Eller ja, Lidenborg men hon fick ju mf
Kick: Den där känslan hade jag oxå i början, med karln tänkte jag. Åh va snygg å sexig han var. *haha* Det är han ju nu oxå. Man känner sig som en såndär snuskgubbe som tittar på småtjejer när man smyger efter han när han kommit ur duschen
Mmmmmmm...HOT!
Kick: Jo kan ju vara så me...*fniss* Men visst är det kul? Synd att inte han har grav hormoner och gör samma sak
Kick: Åh va gulligt
Jo komplimanger får jag med massor men tror inte han känner sig som en snuskgubbe som kollar in småtjejer. *haha* Fast han har en "småtjej" som sambo
Han är ju 36 å jag 23. *fniss*
Idag ilar det inte i min tand...
Det där att handla i god tid tycker jag r en väääldigt bra ide. Vi har ju minst 17 grejjer kvar att köpa och jag har som ingen lust till det nu. Hade det till för några veckor sen men nu...NEJ! Tycker det bara är drygt och dyyyyyrt.
Osså om jag går för mycket får jag så ont i ryggen med.
Skönt att höra att det verkar gå bra med Magda iaf.
Nån som vet om det verkligen är FARLIGT att måla med vattenbaserad lackfärg? Vi ska väl måla om o köket, luckorna alltså och jag tänkte jag kunde göra det nu när jag ändå inte har så mycket att göra. Men jag vill veta om det är farligt för bebisen, inte bara som man hört uta om man vet lixom.
Tack fr den länken Hanna
Nu vet jag att jag kan måla iaf utan att bhöva tänka på om det är farligt! *glad*
bobo: Jag började känna som små nervryckningar redan i vecka 14. Och det här ju mitt första...så det var säkert bebisen