• MHoof

Pladdertråden!

Morron!

Åh imorse blev jag nästan lite rädd. Jag vaknade när Tonys klocka ringde och då spände det i magen och gjorde ont, som mensvärkliknande typ. Osså gick det över och så kom det igen. Känns lite konstigt i magen idag. Den känns jättetung och öm på nåt sätt.

• MHoof

jaz & hanna: Ok, jo kanske är så för nu är det inget.

• MHoof

Vi ska köpa bara det absolut nödvändigaste nu tills hon kommer så köper vi det som man märker att man behöver sen eftersom. Känns onödigt att köpa massor innan och så kanske det inte används. Hade ju gjort värsta listan med grejjer men frågade en tjej som hade 2 barn sen förut vad man VERKLIGEN behöver så listan kortades ner rejält...skönt

• MHoof

Hanna: Febertermometer som man tar i örat ska vi skaffa oxå. Är ju inte sååå trevligt att få nåt uppstucket i stjärten, kommer man ju ihåg sen man sj var liten
    Sen vil man ju handla ALLT *S* Det är ju rätt kul

• MHoof

Hanna: Ahaaa, det är så det är? Hade jag ingen aning om...

Ooohhh, snart dax att börja packa BB väskan för min del. Psykologoen på MVC som jag var till i måndags tyckte att jag skulle börja göra det snart för det kan minska oron på förlossningen. Kan ju stämma...shit va nervöst!!

• MHoof

Hanna: Så tycker jag me, ja gvill att T ska kunna vara med och mata så fort det går Så då är ju en bröstpump bra men vi väntar med en tills hon blir några veckor iaf. Men har redan 2 nappflaskor *hihi*

Har hört att brösmjölk är jättebra att smörja in sina såriga bröstvårtor med oxå, smörja på och låta det lufttorka

• MHoof

jazzy: Jag ska oxå köpa tvättbara amningsinlägg. Lär ju bli billigare och mer miljövänligt eller? Finns 6 pack på 4mom för 79 kr så tänkte kanske köpa därifrån.

• MHoof

juster:

Jo kul med sånna diskussioner, man får mycket bra tips tycker jag

• MHoof

AE: Jo sånna kan ju vara bra att ha oxå

Svar på tråden Pladdertråden!