• MHoof

Pladdertråden!

angiee: Får man inte? Alltså solskyddsfaktor? Nä kanske man inte får nu när jag säger det kom jag på jag me...då gäller heltäckande kläder och skugga. Men finns ju sånna cooola badkläder, eller vad man sa säga. Men det är nog till äldre barn.
    Sån ska vi köpa tills vi åker till Thailand om ett år *läääängtar*

• MHoof

Hanna: Tror att om dom sitter i skugga under ett parasoll med kanske nåt linne och shorts och så så ska det nog vara rätt lugnt.

• MHoof

Jag kommer inte ha så himla mycket problem med det tt vara i solen på stranden i sommar för jag tänkte ligga vid svågerns pool hela sommaren hemma hos dom och låta dom passa bebis Det tyckte dom var en bra ide. *fniss* Och dit är det en bit att gå oxå så 2 flugor i en smäll, först promenad på ca 40 min tur och sen lapa sol och svalka sig lite i poolen samtidigt som man har lite bebisvakt och sen 40 min prommis hem. Härligt, då försvinner nog kilona fort!

• MHoof

Jag håller på å längtar ihjäl mig efter min bebis nu och efter sommaren. Jag ser framför mig hur extremt gosigt det kommer bli Ligga i sängen på morronen och mya med sin lilla bebis, jag och sambon. ÅÅHH

• MHoof

hanna: Ok sån kanyl då eller? Jo aurora sa att alla får sån och jag vill verkligen heller inte för nåt i hela världen få en sån och i handen gör ju det så jääääävla ont Och i armen vill dom helst inte sätta den heller tydligen. Men ska be om att få sånt där bedövningsplåster först.

• MHoof

Jopp säger som Hanna jag med att jag lever vidare i min drömvärld om att bli stucken i handen eller handleden. Tycker inte att emla funkar där överhuvudtaget. Svimmade sist jag skulle sövas när dom prompt skulle sätta en i handen...så nej tack, jag står nog helst över!!

• MHoof

Finns det olika storlekar på kanyler? Vill ha den absolut minsta bebisnålen isåfall jag...jag ska fan skriva det i min förlossningsplan att jag INTE vill ha nån kanyl i handen om jag inte måste åka in på nåt snitt eller så.

• MHoof

jaz: Mig har dom fått söva först för jag har totalvägrat att få kanyl innan och det har ju inte gått heller pga att jag svimmat och dom som skulle sticka blev så nervöa när jag var så orolig...

Svar på tråden Pladdertråden!