• MHoof

Pladdertråden!

Grattis HANNA!!! Fått nån kul present då?

Drömde mardröm om blödande breda bristningar på magen och brösten inatt. Fy fan för ånt Dom var blodröda å putade ut och jag var alldeles röd om händerna av blod. Fy faaan säger jag bara.

Igårkväll när jag skulle försöka somna så låg hon och hickae igen en massa. *hehe* Är kul en stund men när det inte slutar blir det jobbigt att ligga och guppa

• MHoof

Lurk: Ja dom kliar tokmycket!! jag har bara fått 3 småa på dryga 1 cm vardera...men gud så det klias!! Osså blir jag rädd att om jag kliar för mycket eller åp natten då jag inte vet om det så kanske det kommer mera? Men men, inget att göra åt men man känner sig ju inte så vacker...

• MHoof

Magda: Ojoj va grejjer du inte får göra. Vad får du göra då? *fniss* Närå, skämt åsido. Måste vara jobbigt att inte få göa så mycket saker, mest bara "gå hemma" typ. Jag blir ju hemma från och med nu snart. Ska jobba på lördag men vette tusan om jag klarar av det. Får se hur jag kännr mig i veckan.
    Det jag funderar över är hur man ska få tiden att gå?!

• MHoof

Nån som vet hur man lägger in sin tickerfactory graviditetsuträknare på sin pressida? Har ju PLUS nu så då ska väl det gå?

8 veckor kvar
  • MHoof
    Magda: Vad gör du för att få tiden att gå då? *nyfiken* Sj har jag städat och plockat varje dag tycker jag och ska väl kanske dra igång ett måleriprojekt a la kök *hehe* Men det bli väl till nästa helg tror jag. Men de är som du säger, det är ju värt det. Du får ju ut nåt bra av det

Thezz: Håller med NO att höra av dig om det blir värre...*krama*
    Vecka 32
  • MHoof
    Dulia: Idiotiska kommentarer...man kan ju lixom inte välja kön till barnet i magen precis. Försök att inte bry dig i dom utan glödjs åt eran dotter som ni ska få.
    Vecka 32
  • MHoof
    Magda: Ok...jo det är väl så. Sitta på FL går ju. *fniss*
    Vecka 32 BF 17 maj
  • MHoof

Hej och gomorron!

Här verkar det behövas en hel del kramar och uppmuntrande ord idag ser jag. Så KRAAAAAMAR till er alla som har det jobbigt idag.

Ang blod när man gör nr 2, det är inte hemorrojder då tro? Har sj inte haft det men hemosar kan ju blöda.

Inatt har jag sovit rätt bra om man jämför med sista 2 nätterna. Fast det ilar och gör ont i ljumsken från och till...*ajaj*

Vecka 32 BF 17 maj
  • MHoof
    Hanna: Jo tyckte det lät som det jag me...*hehe* Usch, kan ju inte vara trevligt att ha sånna
    Vecka 32 BF 17 maj
Svar på tråden Pladdertråden!