• MHoof

Pladdertråden!

Lycka till missK

• MHoof

Hanna: Mn får ju mer flytningar, ibland så mycket så man tror att vattnet går. *haha* Och dom syns nog bara mer och sen säger ju alla bm att det är vanligt att inte känna av bebisen varje dag förren efter v 23 eller vad det är?

• MHoof

Hanna: I förrgår fick T springa å hämta en handduk för det rann en massa ur hönan när jag nös...blääääää. Känner mig sååå ofräsch men han säger att han inte tycker det är äckligt. Tur det då. 'haha*

• MHoof

Thezz: Ja eller hur! *asg* Nä fy, sånt där kan man vara utan.

OJOJOJ va flickan hickade i magen iomrse vid hlav 5 när jag vaknade. *hehe* Hon höll på hur länge som helst så jag väckte Tony (sambon) så han fick känna. Han var lite virrig då. Sen var det svårt att somna om pga hickningarna. *S*

• MHoof

angiee: Sådär hade/har jag till och från oxå, med kisseriet alltså. Visst är det kul?! *haha* Det kommer ju en period när man känner sig ogravid men vänta du bara, snart så blir det bara jobbigt istället. Sj vill jag bara att det här ska vara klart nu. *pust å stånk* Klarar inte av att handla själv längre märkte jag igår.

• MHoof

angiee: Min sambo vill kolla så jag ringde tittut kliniken och äörde vilka tider som fanns. Dom hade varje helg framöver men jag tror inte vi ska göra det. Får se. Måste handla allt klart till bebis så får vi se om vi känner om vi har råd sen. Där kostar det 1200.

• MHoof

Mmmm, har en kladdkaka i ugnen nu jag GOTT!

Svar på tråden Pladdertråden!