Pladdertråden!
Lurk: Jo säkert är det så men ändå, jag vill inte ha nån bara. *hehe*
Lurk: Jo säkert är det så men ändå, jag vill inte ha nån bara. *hehe*
Min chef ringde nyss och sa att jag inte ska jobba lördag ändå...synd då
Men nästa lördag men sen hade hon inget mer. Och så passade jag på att fråga om jag fick komma tillbax efter mammaledigheten och det fick jag
*glad* Skönt att ha nåt litet att komma tillbax till efteråt...även om det är lite halvtrist jobb så är det ju iaf nånting!! *jihooo*
GUD va jag svettas!!! Nån annan som svettas mer än vanligt?
Hanna: *hehe* Jag är en sån som svettas ganska mycket i vanliga fall med, eller ja inte mycket mycket men är nästan aldrig snustorr. Har det efter far min
Trevligt. *asg* Men nu är det hemskt!!! Kanske ska ställa sig i kalldusch en sväng.
Åh va jag känner mig duktig nu
Har städat ur kylen och torkat och grejjat. Vill frosta av frysen oxå för där är det bara frost typ. *haha* Nån som har nåt tips på hur man gör det snabbast?
I helgen blir det röjjartime här hemma. Ska fan röjja i alla garderober och slänga en massa och hiva upp en massa på vinden. Så kan man åka å handla till bebis nästa helg kanske.
Hanna: Bra ide
Satt med hårtork förr men tyckte inte det gjorde så mycket
jazzy: Men va konstigt, det ska väl göras runt v. 17-19? Ring och boka om...
Drack just en kopp te och det skulle jag inte ha gjort för nu svettas jag ännu mer. BLÄ! Måste duscha snart. *S*
Hanna: Okej, är kanske olika från kommun til kommun...konstigt att det inte är samma över hela landet tycker man.
jazzy: Jaha, men då kanske du ska boka om då.
Har man otur så kan man ju bli tillbakaflyttad elelr framflyttad oxå och med tanke på att bm ska kontrollera allt så måste man väl vara i en viss vecka för att det ska synas tydligt antar jag. Mitt bf datum vart ju en vecka sen vid rutin UL än vad bm sa.
Hanna: Det där med kön stör mig apmycket. Det är ju bara för an att berätta könet om paret vill veta. Det är ju upp till en sj om man vill veta eller inte, inte bm:s åsikter. *arg*
Wihooo, vecka 32 idag
Väntar på bebis-listan
Believer v.32 Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
2007 v.30, Bf 20 maj
Dulia v.29, Bf 6 juni (Det är en FLICKA)
lurkan v.20, bf 5 augusti (flicka enligt rutin-ul). Köns-UL 4/4
Magda v.20, Bf 6 augusti (pojke tror vi, flicka enligt Marie)
Mamma till F&S v 19 Bf 8 Augusti RUL 22/2
Hanna v.19, Bf 11 augusti (funderar, kan det vara en kille ändå) KönsUL 7/5
Lättja v.17, Bf 28 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
JUSTer v.16, Bf 2 september (pojke enligt Marie)
Kickan v. 13, BF 21 september (pojke tror jag), Rutin UL 26/4
bobo (hemligaärtan) v.13, BF 22-23 september
Thezzizen v.13, BF 25 september (manuellt räknat 27/9)
missK v.10, BF 13 oktober (flicka enligt Marie)
Angiee v.10 BF 15 Oktober (flicka tror både Marie & Vi) Rutin UL 16/5
Jazzy v.8 BF 28 oktober (pojke enligt Marie) KUB 20/4 Rutin UL 29/5