• MHoof

Pladdertråden!

Lättja: Fick du bara börja käka Niferex? Eller kollade dom blodvärdet innan? jag äter dom men på mig händer inget...*skönt det*
    Vecka 32 BF 17 maj
  • MHoof
    Lättja: Nä jag fattar heller inte att du fick börja med dom innan dina värden kollats upp. Men bra att det är bättre nu iaf och att du slipper ta dom sen. Men det finns ju annat oxå om man MÅSTE ta järn.

Hanna: Vad är lägsta värdet man får ha innan man måste börja med järn då? Vet du?
    Vecka 32 BF 17 maj
  • MHoof
    Hanna: Ok...mitt var på 123 sist om jag kommer ihåg rätt...

Får ni journal med er hem när ni vart hos bm eller har det gått över till datorjournaler över hela landet? Skulle ju vara kul att få med sig den hem ibland tycker jag så man kan titta i den.
    Vecka 32 BF 17 maj
  • MHoof
    Thezz: Då vi skulle på UL så hade vi med oss ett grönt papper bara som var lite ifyllt och som UL bm fyllde i resten som skulle fyllas i.
    Vecka 32 BF 17 maj
  • MHoof
    Hanna: Jo jag har fått utskivet en gång, tänkte be om det nu igen när vi ska dit på torsdag. Kan ju vara bra att ha nu när det börjar närma sig och man åker bort över en helg.
    Vecka 32 BF 17 maj
  • MHoof

Åh är sååå sugen på att spela golf nu!! Det vart ju inget efter plusset i höstas med tanke på de färgade flytningarna som kom, och sen vågade jag inte göra nåt mer...och nu hinner jag inte innan BF heller tror jag

Vecka 32 BF 17 maj
  • MHoof
    Hanna: Har heller inte grönt kort men jag SKA ta det så fort jag kan och hinner. Kanske till hösten? *hehe* Det är ju så kul

Ny bild på magen, nytagen
    Vecka 32 BF 17 maj
  • MHoof
    Angiee: Det är inte hemosar då?
    Vecka 32 BF 17 maj
  • MHoof
    Angiee: Jaaadu, vad det är...*hehe* Hanna har nog bättre koll, men det är väl typ små knölar eller nåt. Finns salva och sånt på Apoteket om det är det du har. Tydligen vanligt när man är gravid
    Vecka 32 BF 17 maj
Svar på tråden Pladdertråden!