• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • lurksmulan

Thezz: Men vad bra ändå, då verkar det väldigt positivt att du får komma dit och träffa läkare som är experter på endo och även kan kolla hur resten utvecklar sig.
    Jag hoppas verkligen att det går bra för dig, det förtjänar du!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MagdaA

Det blev italiensk restaurang! mätt å nöjd nu. Åkte förbi svärisarna på vägen hem. Deras gamla katt, 12 år, har varit i slagsmål, hade varit borta 1 dygn, inte alls likt han. Han brukar springa in å ut varje timme typ... Han hade gömt sig under matsalsbordet men när jag lockade kom han fram iaf! Pysslade lite me han, han hade ett sår på halsen och haltar lite. Diskus stackarn, hoppas han piggnar på sig!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Thezzizen

Magda.... åh hade ni trevligt? Vad åt du för gott?
    Vi ska ut och äta italienskt i helgen på en restaurang där de har jättegoood mat. Verkligen längtar.

• MrsMurphy

Mornn morrn! Nu har fröken här blivit faster! Skrattande Blev ÄNNU en pojke på 54 cm och vägde 3 900! Börjar bli lite stressad över att det regnar pojkar på på min och killens sida... Han är mellanpojken av tre pojkar och jag yngst med 2 äldre storebröder. Bror har 3 pojkar och en flicka och killens brorsa fick ju en pojke...

Är det bara jag som har förlorat all sorts tankeskärpa?? Jag har verkligen ludd i huvudet och det blir kortslutning så fort inlägg inte är inlagt som en pekbok... Generad

Dulia & Thezz: Jag är till 100% övertygad om att ni kommer ha experter som kollar på er och som kommer fixa detta galant! Har hört så mycket nu om att när det gäller vården så är ju alla överens om att den är värdelös men så fort det kommer till barnalstrande så har sverige total jättekontroll på allt! Detta kommer att gå finfint!

• MrsMurphy

•:*¨¨*:•. Här ska födas bebisar .•:*¨¨*:•.

Believer v.27, Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
    2007 v.27, Bf 20 maj
    Dulia v.24, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka) UL 14/2. Hoppas få veta kön då
    lurkan v.16, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-UL 5/3, köns-UL 4/4
    Magda v.15, Bf 10 augusti (pojke tror M, jag osäker, flicka enligt Marie)
    Hanna v.15, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda) UL 1/3.
    Lättja v.13, Bf 30 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v.12, Bf 2 september (pojke enligt Marie)
    Kickan v.9, BF 21 september (pojke tror jag)
    Hemligaärtan v.8, BF 21 september
    Thezzizen v.8, BF 25 september (manuellt räknat 28/9)
    missK v.6, BF 14 oktober (flicka enligt Marie)
    Angiee v.6 BF 15 Oktober (flicka enligt Marie)

• MagdaA

morrn morrn! *gäsp* var tvungen att skjutsa Micke till jobbet så jag är uppe redan! Ont i huvudet har jag också, somnade inte förns 23.30 igår. Får ta en tupplur mitt på dan. Inte lönt å sova nu för jag ska åka en sväng till jobbet vid 9. Åker dit då dom har frukost, enda tillfället på dagen som (nästan) alla är samlade.

Ul i morgon *myser* Men gruvar mig för gyn-undersökningen! Gör så ONT! Å vill inte se att tappen blivit kortare! Vill inte! Vill inte! Vill inte!

Lättja: Go-morron-KRAM

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Mooorron *gäsp*

Lättja.. du är inte ensam om ludd.. jag är ett enda ludd känns det som...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • numberone

Hej Hanna!!

Kommer det någon gång att bli vår tur?
  • numberone

Sovit gott?

Kommer det någon gång att bli vår tur?
Svar på tråden Pladdertråden!