• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Mamma till.. vart ska då inte sleven vara

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

hmmm....får se vad det blir för mat i kväll. Inte så gott om bra resturanger i den här stan, mest pizzerior. Men, nån mat blir det väl.

Gjort oss klara nu, snart dax att åka. Trevlig kväll flickor! PUSS!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Thezzizen

hej tjejer,

vet inte om jag ska gråta eller storböla...

Var till gyn, de tittade, det blöder mindre. Tittade på bebisen. Den hade vuxit till 13,4 mm och jag såg hastigt ett hjärta. var svårare o se den här gången..

Så frid o fröjd. MEN, hon hittade en mängd vätska i livmodern, utanför hinnsäcken som är nytt. Dr trodde att det kanske blödde där men hon vet inte. Vad det betyder har jag ingen aning om. Hon styrde om så nästa vecka ska jag till fert.mottagningen och gå där, så jag antar att de ska kolla mig varje vecka om de blir några fler veckro sen.. Fick progesteronvagitorier
    mot endon, så 1000 spänn där på apoteket..

*SUCK* Det här känns inge kul......

• Cia o krabaten

Thezz: Usch vad jobbiga besked!
    Svårt att ta till sig att bebisen mår bra NU när de sa sådär om framtiden...
    *Kramar om*

• MrsMurphy

Jag fattar verkligen inte! Jag läser om och om Thezz inlägg men jag har ludd i huvudet! Kan nån förklara för en virrhjärna i punktform eller nåt?

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • Kickan 84

Åh Thezz, hoppas verkligen att det inte är en blödning som skadar embryot!!

Stanna där du är! ♥
  • Cia o krabaten

Lättja: Om jag tolkade det rätt så är allt ok just nu, men det finns vätska som ev kan tyda på att ett mf är på G, men de vet inte...

Svar på tråden Pladdertråden!