• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MrsMurphy

Hanna: Jag hatar verkligen känslan för jag är totalt korkad. Fullständigt körd i huvudet och är inte kapabel till att sköta mitt jobb ordentligt för jag kan sitta i informationen och en kund frågar efter en titel. Jag ska slå upp titeln på datorn men REDAN då glömt vad dom frågat efter. Så var det hela dagen igår. Och en fullständig katastrof i kassan!

• Hannnas

Lättja.. känner igen mig tyvärr... tappar ord oxå, du med? glömmer sammanhang och kan absolut inte föra en intelligent diskussion för jag har antingen glömt orden el ammanhanget.. suck...

NO.. sovit.. nja.. trött som fan fan fan idag...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Hanna: Exakt! Jisses, man har många månader framför sig nu. Undrar hur det kommer gå nu på bokrean då stressnivån är på 300%?? Jag kommer skämma ut mig fullständigt! Får skriva i pannan att jag är gravid och inte fet till att börja med... Då kanske folk kan ha överseende!

• Hannnas

Lättja.. haha.. ja jag klarar inte stress mer alls.. måste prata med BM om detta.. magen blir helt stenhård och jag mår mer o mer illa igen.. suuuck

• MrsMurphy

Hanna: Du är i v15 nu va? Jag kommer gå in i v15 där när bokrean drar igång... Fundersam Hoppas jag kommer kunna hålla tungan rätt i munnen och bli förskonad från det...

• Aaattans Marie
    Hanna & Lättja:
    Så blir det när man väntar flickor

Väntar man grabbar blir man snygg och överintelligent. Som jag kommer att bli.

//Bionda
    Var glad medan du lever, för du är död rätt så länge
  • lurksmulan
    Marie: Njae, din teori stämmer inte. Jag var (och har förblivit) luddskalle nummer ett!

•:*¨¨*:•. Här ska födas bebisar .•:*¨¨*:•.

Believer v.27, Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
    2007 v.27, Bf 20 maj
    Dulia v.24, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka) UL 14/2. Hoppas få veta kön då
    lurkan v.17, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-UL 5/3, köns-UL 4/4
    Magda v.15, Bf 10 augusti (pojke tror M, jag osäker, flicka enligt Marie)
    Hanna v.15, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda) UL 1/3.
    Lättja v.13, Bf 30 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v.12, Bf 2 september (pojke enligt Marie)
    Kickan v.9, BF 21 september (pojke tror jag)
    Hemligaärtan v.8, BF 21 september
    Thezzizen v.8, BF 25 september (manuellt räknat 28/9)
    missK v.6, BF 14 oktober (flicka enligt Marie)
    Angiee v.6 BF 15 Oktober (flicka enligt Marie)
    Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Hannnas

Vet ni.. kanske jag inbillade mig MEN jag tror att jag kände bebis igår tryckte handen lätt på magen (lite höger om naveln) när jag låg på rygg... o det tickade till mellan varven!! Detta kände jag inte imorse.. verkar som att bebis är aktiv på kvällar o nätter men lugn på morgonen..

Svar på tråden Pladdertråden!