• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MHoof

Morron!

Idag fyller man 23 då *hehe* Närmar sig 30 med stormsteg. GUD vad jag längtar tills jag är 30!!

Får tårta å present senare idag...

• Hannnas

Bel.. GRATTIS på födelsedagen  haha vaddå närmar sig 30 låångt kvar ju! (river mig i skallen o undrar vilken barjag hängde i när jag var 23)

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • MHoof

Hanna: Tack Nä men 30 är en bra ålder tycker jag, det verkar så iaf. Och bar, du, jag hänger inte i nån. *haha*

Fråga: Kan man läcka fostervatten?

• Hannnas

Bel.. haha nä det får man hoppas att du inte gör när jag var 23 hade jag nog mina "värsta" studentupplevelser Räcka ut tungan barn fanns inte i världsbilden alls och mogen.. nja, inte direkt

Jag TROR man kan läcka fosterfatten men det är nog inget bra.. varför undrar du?? vattninga flytningar är ju vanligt o det är ju något annat...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Grattis Beliver!

Hanna: Jag hade exakt samma fundering! Vilken bar och vilket pucko var jag tillsammans med?? Tror att det var Leksandsbaren då! Fyller 30 i sommar... Suck! Jag som skulle knarka på Jamaica när jag fyllde 30. Tror jag får stryka det beslutet.

• MagdaA

GRATTIS Believer!

Nu ska jag åka till jobbet en sväng. Kikar inte senare.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MrsMurphy

Obs: Talesättet knarka på Jamaica är en grej som vi alla kom på att vi skulle göra när vi var 16! Så inte bokstavligt talat om ni börjat fundera nu!

• MHoof

Hanna: Jag har ladrig vart nån krogråtta. Eller njae, jag var på krogen med en kompis innan jag träffade min sambo nu då, men det var 3 månader. *hehe*
    Igårkväll kom det nåt från nånstans från hönan, och jag vet ju inte var det var. Vart skiträdd att det var vattnet som börjat gå eller nåt.

Lättja: Tack *asg* Knarka på Jamaica! Kanske när du fyller 40 då? Vi kan nog alla hänga med då

• Mamma till Felicia och Simon

•:*¨¨*:•. Här ska födas bebisar .•:*¨¨*:•.

Believer v.27, Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
    2007 v.27, Bf 20 maj
    Dulia v.24, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka) UL 14/2. Hoppas få veta kön då
    lurkan v.17, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-UL 5/3, köns-UL 4/4
    Mamma till F&S v 16 Bf 6 aug
    Magda v.15, Bf 10 augusti (pojke tror M, jag osäker, flicka enligt Marie)
    Hanna v.15, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda) UL 1/3.
    Lättja v.13, Bf 30 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v.12, Bf 2 september (pojke enligt Marie)
    Kickan v.9, BF 21 september (pojke tror jag)
    Hemligaärtan v.8, BF 21 september
    Thezzizen v.8, BF 25 september (manuellt räknat 28/9)
    missK v.6, BF 14 oktober (flicka enligt Marie)
    Angiee v.6 BF 15 Oktober (flicka enligt Marie)

vecka 16 bara 24 veckor kvar
Svar på tråden Pladdertråden!