• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Lättja.. haha "knarka på Jamiaca"

Ja jag har iaf varit en tvättäkta krogråtta särskilt första året som student i Lund innan jag blev sambo med en bodybuilder och började fitnessträna själv sen blev man ju sjuk ett tag.. o nu är man råmogen o gravid o tillsammans med en underbar man

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • MHoof

Hanna: Jag dejtade en tyngdlyftare ett tag...jäklar va stor han var! Han tyckte inte om tjejer som tränade för mycket. Han ville typ ha en "vanlig" tjej som mer tog hand om sig om man säger så. Trodde att värstingtränarna ville ha värstingtränade brudar bara. *hehe*

• Dulia

God morgon!
    En god natts sömn kan ibland göra små underverk för idag känns allt mycket lättare
    Vad som kommer hända härnäst gällande resultatet från UL igår vet jag inte. Jag ska träffa läkare imorgon så vi får väl se vad hon säger. Det jag tror kommer hända (BM på ultagyn sa nåt om det igår) är att jag kommer få extra tillväxtUL för att se så bebisen växer som den ska.
    Jag är egetligen inte orolig för jag tror inte att detta är någon farlig åkomma som kommer skada mitt barn. Det jag är rädd för att denna gravidtet kommer att sluta på samma sätt som den med Bianca, med akutsnitt. Jag vill verkligen inte bli snittad igen. Det är min största mardröm!!

Thezz, tråkigt att du inte bara kunde få ett bra besked igår utan att det skulle vara något annat som spökade. Jag håller tummarna för att du får bättre besked nästa gång och du blir ju kollad ordentligt nu iaf *kram*

Bel, grattis på födelsedagen!!

•:*¨¨*:•. Här ska födas bebisar .•:*¨¨*:•.

Believer v.27, Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
    2007 v.27, Bf 20 maj
    Dulia v.25, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka)
    lurkan v.17, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-UL 5/3, köns-UL 4/4
    Magda v.15, Bf 10 augusti (pojke tror M, jag osäker, flicka enligt Marie)
    Hanna v.15, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda) UL 1/3.
    Lättja v.13, Bf 30 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v.12, Bf 2 september (pojke enligt Marie)
    Kickan v.9, BF 21 september (pojke tror jag)
    Hemligaärtan v.8, BF 21 september
    Thezzizen v.8, BF 25 september (manuellt räknat 28/9)
    missK v.6, BF 14 oktober (flicka enligt Marie)
    Angiee v.6 BF 15 Oktober (flicka enligt Marie)

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Hannnas

Believer.. ja den här killen gillade tränade brudar o anmärkte gärna på sackiga underarmar på olika kvinnor på TV.. skönt att man inte hänger med en sån nu.. A märker inte sånt, säger jag nåt så ser han mest ut som ett frågetecken.. här hemma är det jag som säger att kvinnor är vackra i TV-soffan medan A verkar mest frånvarande när det kommer till den ytliga biten... *skönt*

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • MHoof

Tack Dulia!

Hmm, har inte hängt med i svängarna. Såg dom nåt konstigt på UL igår för dig?

• Dulia

Bell, se inlägg nr 2343

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • MHoof

Hanna: Min T är likadan som du säger att A är. Jag kan kommentera nå och han typ: Jaha...å rycker på axlarna. Hemskt med nån som ska kommentera en massa sånna saker som ditt X gjorde. Då mår man ju dåligt tillslut. Snacka om prestationsångest!

Dulia: Jag ska gå å kika

• MrsMurphy

Jag har samma med min teddybjörn här hemma! Han verkar aldrig reflektera över saker när det kommer till det yttre.

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MHoof

dulia: Ok nu vet jag...hoppas det inte är så allvarligt då. Och att du och bebis inte mår dåligt av det.

• Kickan 84
    På begäran av Hannna:

8+4.jpg
    Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!