Inlägg från: MrsMurphy |Visa alla inlägg
  • MrsMurphy

Pladdertråden!

Thezz: Nej, nej! Inte bli ännu mer nervis nu! Det kommer gå finfint och du kommer se ett tickande hjärta!

Morrn Hanna!

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MrsMurphy

Usch att lillgubben mår så dåligt Lurkan!

Kan säga att min matlust har återuppstått med besked nu... Pust!

• MrsMurphy

Hanna: En hel del såna tankar har försökt att bånga sig in i mitt huvud idag också men jag tror att vi fått skrämselhicka nu... Också drömt skumma drömmar och får för mig att det blöder hela tiden.

• MrsMurphy

Alltså detta med doppler??!! Är det nåt att ha? Jag har börjat skela efter såna på div hemsidor och dom är ju dyra som sjutton men det skulle kanske vara bra för nerver... Kan ju dessutom vara förödande för nerverna om man inte hör hjärtljuden... Det står att dom ska funka från v12??!! Är det verkligen möjligt? Har möjlighet att köpa begagnat men litar ej på människa som säger att den är guld och gröna skogar för hon vill säkert bara bli av med sin...

• MrsMurphy

Hanna: Nån gång nästa sekel typ. Fundersam Först har jag stora ul i v18 och nu är jag i v11 så allt känns väldigt avlägset nu...

• MrsMurphy

Men nu har jag börjat greppa detta med mat nojjor... Har ju varit helt förskonad och bara kännt avsmak för mat framtill nu,

Igår kväll började det lite smått med att jag för första gången sen jag blev gravid låg med näsan i frysen och rotade efter go mat. Sen lagade jag grekisk paj. *kors i taket*

Idag så käkade jag fil till frukost i vanlig ordning. Vid 10 var jag vrålhungrig och var tvungen att käka knäckemackor. Lunch klockan tolv och var hysterisk av hunger. Nu halva eftermiddagen har jag räknat sekunder för att få sluta och storma hem för magen skriker. Är det så här det kommer vara nu framöver eller??

• MrsMurphy

Magda: Gnöööööööööööööl!! Jag är vrålhungrig och jag håller på att bli tokig för vi har ingen frukt hemma och middagen blir inte förren 20 typ... *gråter med näsan i skafferiet*

• MrsMurphy

Morrn morrn!

Jaaa ni... Detta med maten är ju en lustig grej! Sa det till killen att vi är i desperat behov av mat och han sa att vi sulle shoppa på söndag! Skrikandes Och jag började typ gråta... Känns så avlägset! Men jag får försöka handla lite nu på dagarna för det vore ett helsike och gå och shoppa och sen gå hem hit till lägenheten för det är bara isfyllda trappor här överallt och jag tycker det är rätt jobbigt att bära för mycket nu. Så det blir till att inhandla frukt på hötorget och skita i resten till på söndag!

• MrsMurphy

Jag har inget körkort *örfilar mig själv* och han drar ju hemifrån vid 6 och kommer hem mellan 20-21... Så han är inte så sugen på att fara och handla så sent. Fundersam Men jag får se om jag kan lägga in stora charmen så att vi kan fara imorgon kväll för sen drar han till finland med jobbet!

Svar på tråden Pladdertråden!