• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MHoof

Hanna: Ja sådär mycket flytningar har jag aldrig haft förut iaf och inte samma konsistens heller. Det var som vatten och fick byta trosorna för det var alldeles blött och hade runnit lite och så.

• lurksmulan
    JUSTer: Jag håller tummarna för att allt ser fint ut imorgon! (Det gör det säkert!)

Believer: Vad bra att du får komma in och grattis på födelsedagen förresten!

Jag tog en ny bild igår men glömde lägga in den, får försöka komma ihåg ikväll.
    Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Dulia

Jag har fått mer info om min syster nu och det gå verkligen inte deras väg just nu (vet inte om jag ska skriva något mer här. Vill inte framkalla (mer) oro hos nån av er).

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Hannnas

Kick.. egentligen borde det inte vara så knasigt att man mår illa på kvällarna.. det är ju när man har väldigt höga hormonhalter o levern inte hunnit bryta ner dem som man mår skit.. därför mat hjälper till eftersom et puffar på levern lite ... på kvällen går ju hela ämnesomsättningen lite på lågvarv, därför fryser man ju mer o är man förkyld så känner man ju ofta mer på kvällen än mitt på dagen.. så det borde finnas sammanhang där tycker ju jag iaf

Bel.. säkert ingen fara iaf... fostervatten nyproduceras ju hela tiden o är det bara lite så är det säkert ingen fara... men kolla upp det iaf för att vara säker såklart

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hanna: Ja, så kan det säkert vara..!

Dulia: Jadu, jag blir då inte skrämd i första taget, det är ju trots allt väldigt ovanligt, särskilt i min ålder... förstår att det känns jättejobbigt och orättvist för din syster just nu!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Dulia... jag är inte heller känslig.. prata gärna av dig såklart... *kram*

Kick.. "bara" några veckor kvar nu... sen jäklar ska du se att du kommer bli bättre

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • Dulia

Bel, när jag väntade Bianca hade jag i slutet jättevattninga flytningar. Lycka till på förlossningen. Det är sökert ingen fara!! *kram*

• Kickan 84

Hanna: Ja, det får man verkligen hoppas! Har ju endel som jag gärna skulle få gjort den här terminen!

Nu ska jag kasta mig i soffan... igen!

Stanna där du är! ♥
  • lurksmulan
    Dulia: Jag säger som jag har gjort förut, saker händer inte människor bara för att man läser om det, så för mig är det också okej.
    Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Dulia

Då skriver jag lite mer. Känner att tårarna bränner innanför ögonlocken så det är skönt att få prata av sig lite. Ni som inte vill veta får sluta läsa

För en vecka sedan gjorde hon moderkakstest. Dom sa att om det är ett bra besked skulle hon få brev men om det inte var ett bra besked så skulle dom ringa. Igår hade min syster fått ett samtal. Det är mamma som pratat med min syster och eftersom hon grät så mycket hade mamma svårt att höra allt hon sa. Mamma visste inte om barnet hade DS eller inte men det dom sagt igår var att dom var tvungen att göra nån analys angående barnets vävnader och det kommer ta två veckor innan svaret kommer. Min syster är nu i v. 13 (tror jag), hon kommer var i v. 15 när hon får svaret och sen har hon fått veta att det är 2 veckors väntan på abort. Det är ju då inte längre något litet foster utan ett barn.

Svar på tråden Pladdertråden!