• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Lättja... det tar några dagar tyvärr...  hur mår du?

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Hanna: pirr och smärta i blugdbenet var mina första tecken på foglossningar.

Nygift och gravid!
  • MrsMurphy

Hanna: Jag mår bra! Skrattande Det är det som är problemet!

• Hannnas

Magda.. mm vet det eg... vill förneka förneka förneka det.. vet ju att det är hormonerna som "äter" på fogarna... men men det behöver ju inte bli så farligt men just nu vill jag bara trycka där nere

• Hannnas

Lättja.. haha NJUUUT säger jag.. det kan ju gå upp o ner.. igår mådde jag faktiskt ganska oki, i måndags kräktes jag o idag är jag bara "sjösjuk" med nära till kräk

• MrsMurphy

Hanna: Jag har ju blivit fullständigt hysterisk över att ha blivit så bra nu helt plötsligt! Har varit helt övertygad om att det är mf på g.

Men om det är så att det tar ca 3 dagar för full effekt på postafen så har jag ju löst det mysteriet...

• MagdaA

Såg på medicinska sensationer igår, en kvinna som födde en dotter som vägde över 6 kilo! Hon var enorm! Såg ut typ som en 3 månaders. Som tur va så gjorde dom kejsarsnitt. Ni skulle ha sett jäntans kinder! Skit-söt! Men hon var frisk och kry! Enda förklaringen de hade var att mamman hade druckit väldigt mycket mjölk under graviditeten.

Nygift och gravid!
  • MagdaA

Nu ska jag göra en smootie och ta en smörgås....innan illamåendet blir allt för jobbigt.

Nygift och gravid!
  • Hannnas

Lättja... ja men då så enligt BMs jag pratat med så tar det ett par tre dagar upp till en vecka innan de hjälper de sa de iaf när de skrev ut Lergigan till mig..

det är säkert det.. o känns det kymigt så hoppa en tablett en dag så att du får kräkas lite om du nu gillar det hihi nä allvarligt så fattar jag bekräftelsen faktiskt

Själv är jag oxå nojjig, trotts en massa symptom... för jag kan ju fått ett ma? livmodern växer o symptomen fortsätter men ingen bebi... suuuuck jag blir såå trött på mig...

• JUSTer

Åh, vad jag längtar frammåt sådär 10 veckor tills jag kan känna min bebis. Jag är så nojig över att nåt ska gå fel. Det känns positivt i kroppen men hjärnan är skeptisk.

Jag gjorde ett gravtest igår Generad Grav-strecket blev typ kolsvart innan kontrollstrecket ens hunnit bli blött.

Jag ska på inskrivning 9/2 (10+5) och då bokar vi tid för vul hos en läkare, men det känns som evigheter dit. Men jag vill inte tjata mig till en tidigare tid heller för jag försöker vara cool. Min kropp säger ju att det här kommer att gå bra.

Ska gå i ide tror jag .......väcker ni mig om några veckor?

Gravid - v. 7
Svar på tråden Pladdertråden!