• MagdaA

Pladdertråden!

hihi! satt i soffan och åt lunch. kände en riktigt tydlig buff. så mysigt! ska äta en halv muffins nu för att inte bli helt död efter lunchen.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

Lättja: har börjat läsa "Små citroner gula". Det är en sån bra bok för man kommer in i den direkt, i första kapitlet. Lättläst och jag fastnar i den varje kväll! Igår låg jag och läste alldelens för länge! Fick en chock när jag tittade på klockan!

• MagdaA

Lättja: haha! låter som du är påverkad av grav-hormoner! hihi! jag känner igen det! skulle köpa gardintyg, men slutade med att jag gick fråna ffären på super-dåligt humör, utan tyg, eftersom Micke inte kunde välja tyg ÅT mig! Snacka om hormon-kossa!

• MagdaA

lurkan: kan hålla med om det, men samtidigt är det en sån bok man kommer in i snabbt. men du får inte berätta hur det går! Inte läst hela än!

• MagdaA

anledningen, tror jag, att dom brukar vilja vänta med inskrivningen är att det är rätt vanligt med mf innan vecka 12, å det är ju lite onödigt att ha varit på inskrivning om det blir mf. Dessutom sparar dom ju pengar på det sättet också. Landstinget alltså.

• MagdaA

idag är det liv och rörelse i magen må ni tro! kanske räkan som tagit all min energi för jag är jätte trött! precis sovit en timme på soffan. ska ut å ge djuren nu, sen laga middag.

• MagdaA

verkar som vi är flera som är lite less på våra karlar idag. Min skulle va kvar på jobbet å greja med skoter "Ring under dagen och säg när du kommer hem så jag vet hur jag ska planera med middagen" sa jag i morse! "Ja visst!" fick jag till svar. Han slutade kl 16, har fortfarande inte hört nått. Å nu är jag hungrig så nu gör jag middag så får han komma när han vill. Är ju lite svårt å veta om jag ska ta en frukt, vänta med maten å äta sen, eller om dyker upp när jag sitter där å har nyätit frukt och är mätt för stunden...

Hormon-kossa? ja visst! Skrikandes

• MagdaA

Believer: oj då? nån flurra på tråden?

• MagdaA

Believer: jobbigt. hoppas det löser sig.

Svar på tråden Pladdertråden!