Pladdertråden!
hihi! satt i soffan och åt lunch. kände en riktigt tydlig buff.
så mysigt! ska äta en halv muffins nu för att inte bli helt död efter lunchen.
hihi! satt i soffan och åt lunch. kände en riktigt tydlig buff.
så mysigt! ska äta en halv muffins nu för att inte bli helt död efter lunchen.
Lättja: har börjat läsa "Små citroner gula". Det är en sån bra bok för man kommer in i den direkt, i första kapitlet. Lättläst och jag fastnar i den varje kväll! Igår låg jag och läste alldelens för länge! Fick en chock när jag tittade på klockan!
Lättja: haha! låter som du är påverkad av grav-hormoner! hihi! jag känner igen det! skulle köpa gardintyg, men slutade med att jag gick fråna ffären på super-dåligt humör, utan tyg, eftersom Micke inte kunde välja tyg ÅT mig! Snacka om hormon-kossa!
lurkan: kan hålla med om det, men samtidigt är det en sån bok man kommer in i snabbt. men du får inte berätta hur det går! Inte läst hela än!
anledningen, tror jag, att dom brukar vilja vänta med inskrivningen är att det är rätt vanligt med mf innan vecka 12, å det är ju lite onödigt att ha varit på inskrivning om det blir mf. Dessutom sparar dom ju pengar på det sättet också. Landstinget alltså.
idag är det liv och rörelse i magen må ni tro! kanske räkan som tagit all min energi för jag är jätte trött! precis sovit en timme på soffan. ska ut å ge djuren nu, sen laga middag.
verkar som vi är flera som är lite less på våra karlar idag. Min skulle va kvar på jobbet å greja med skoter "Ring under dagen och säg när du kommer hem så jag vet hur jag ska planera med middagen" sa jag i morse! "Ja visst!" fick jag till svar. Han slutade kl 16, har fortfarande inte hört nått. Å nu är jag hungrig så nu gör jag middag så får han komma när han vill. Är ju lite svårt å veta om jag ska ta en frukt, vänta med maten å äta sen, eller om dyker upp när jag sitter där å har nyätit frukt och är mätt för stunden...
Hormon-kossa? ja visst! ![]()
Believer: oj då? nån flurra på tråden?
"fnurra" skulle det stå...
Believer: jobbigt. hoppas det löser sig.