Pladdertråden!
nån som vet var Hanna håller hus? Hon har inte varit in på hela förmiddan!
nån som vet var Hanna håller hus? Hon har inte varit in på hela förmiddan!
ja, det tycker ja me!
Lättja! Lättja! Lättja!
Lättja: å va härligt! kul! såg allt bra ut?
Hanna: vet inte. ska kolla på apoteket i kväll. den jag har hemma funkar då inte ![]()
Hanna: min läkare går inte att få tag på. han har aldrig tel tid. kanske kan ringa bm och fråga.
Hanna: varför är det inte bra med obehandlad?
Thezz: jag vet inte vad det är för blåser. för dom när jag har förkylning i kroppen. Min mamma har samma. Fått det nu senaste året. Typ sen jag blev gravid första gången... nån hormonförändring kanske. Min mamma brukar bara smörja med vaselin för att hålla huden mjuk, inget annat. verkar inte smitta för Micke får det inte, å vi pussas ju varje dag, minst!
jag mår ILLA idag! å han ingen matlust alls. hittade 2 små bitar hemma-pizza i frysen som jag ska värma på.
Thezz: låter som det jag har. eftersom dom inte smittar. annars skulle ju Micke ha fått dom för länge sen. dom gör verkligen ONT! å det blir bara en blåsa. sen när den läkt är det borta. sprider sig inte.
känner mig helt förvirrad! vem har jag fått viruset av då om det är herpes?
Hanna: hade en klasskompis på gymnasiet som hade munherpes, men hon fick alltid flera blåsor, satt kvar länge också. hon smittade sin pojkvän å han fick blåsor typ direkt han också.
aja, ska ringa bm i em å höra om hon har nått tips