• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Lättja.. inte avis dig alls.. uscha... gissar för att du fasar för hur trött du kommer vara till nästa helg

Jaz... haha nä man blir ju hur nojjig som helst o då är det skönt att vara överförsiktig, hellre det iaf, så man slipper nojja ...

Är själv inte såå förtjust i röda teer.. tyvärr... vill ju gärna ha det farliga svarta ... o pigg, det blir jag inte av koffein av någon anledning Fundersam

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v16 .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan
    Lättja: Jag är precis som du, jag kan sova hur mycket som helst!

Hanna: Jag blir inte heller pigg av koffein (se svaret ovan.. )
    Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MrsMurphy

Jobbet är inte så farligt nu mest fysiskt men det är ju detta att jag blir så sjukligt trött på dagarna. Blir inte ni det? Jag börjar klura om jag har en brist?

• Hannnas

Lättja.. jodu, jag känner mig oxå sjukligt trött... förväntade mig faktiskt att mitt blodvärde skulle vara i botten när jag var hos BM (nåt vill man ju skylla på ) men icke... hade 128 (har normalt runt 135 så det hade inte sjunkt så mkt)... men tänk på att blodvolymen har ökat så i nuläget jobbar ditt hjärta ca 20% mer än tidigare.. (sen i slutet kommer det jobba ca 50% mer )... o ditt BT kanske är lågt...

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v16 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

missK: jag fyller år 10:e, men det verkar ju inte spela nån roll om de endå kommer på måndag.

lurk: du har säkert rätt. Får leva på maken över helgen! Tror inte jag har så mycket utgifter i helgen iaf...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

lurk: hur gör man för att se om pengar är påväg?

• lurksmulan

Vi har Nordeas internetbank och då klickar jag på kontonumret på översikten och så ser jag när pengar ska komma in (om det är någon av de närmaste bankdagarna).

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MrsMurphy

Hanna: Nu kommer inte jag ihåg nuffrorna från inskrivningen men hon sa att alla var direkt strålande... Så jag vete sjutton!

• MagdaA

lurk: på översikten? hmm...jag har swedbank, ser väl inte lika ut.

Svar på tråden Pladdertråden!