• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

godis! vill också ha! 3 mil till närmaste affär *suck* men tror jag ska baka chokladbollar i kväll, varit sugen på de hela veckan!

Nygift och gravid!
  • Hannnas

Magda... 3 mil till närmsta affär herreguuud ... jag hade dött... vad gör man då när man får tamarillo sug

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Hanna: är man uppvuxen i skogen och alltid bott i skogen lär man sig att planera och sen får man så lov å äta det som finns hemma. Eller åka 5-6 mil får å få det man är sugen på.....

tamarillo?

Nygift och gravid!
  • Hannnas

Magda.. sant... det där med anpassningen igen...

Tamarillo är en suupergod frukt som är sötsyrlig, du mååste prova den om du inte redan har...

• MagdaA

Hanna: hmm...känner inte igen den. Ska kolla på affären nästa gång! Okej att äta när man är grav då antar jag...?! Knäpp fråga, finns väl inte nån frukt som inte är okej att äta?! Man bara frågar för man inte hört talas om den.

Nygift och gravid!
  • Hannnas

Magda.. ja det hoppas jag verkligen för jag har vräkt i mig denna frukt... tror inte det finns någon frukt man inte ska äta knappt... o denna äter man inte skalet på så ev besprutning el annan skit får man ju inte i sig

De brukar ligga där man hittar passionsfrukterna o sånt kuligt

• JUSTer

Jag är veg. för att det har bara blivit så. Den var ett försök att tvinga mig att äta mer grönsaker och på den vägen är det. Men jag äter kött om jag blir bjuden eller väldigt sugen. Jag äter fisk och skaldjur och jag lägger ingen moralisk aspekt på mitt icke-kött-ätande. Kanske är jag bara veg.ett tag.....vi får se.

Nu älskar jag grönsaker, bönor och linser och sånt.

Gravid - v. 7
  • MagdaA

åhå, lät ju riktigt bra de! äter man dom typ som passionsfrukt? tänkte eftersom du sa att man inte äter skalet...

Nygift och gravid!
Svar på tråden Pladdertråden!