• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • numberone

Jävla Hanna nu börjar jag hoppas å känner hur det svagt börjar molvärka i magen... Är ta mig fan den mest skengravid kvinnan i sverige genom tiderna!!! Men en sak är säker ialla fall å det är att jag inte hade ont i tuttarna alls den senaste månaden när det tog så lång tid innan mensen kom så jag ser iallafall det som positivt om mensen kommer runt den 18 jan så vi kommer igång med äl-stim. fort!!!!

2007 SKA bli vårt år!!
  • Hannnas

NO... haha ja jag är känd för min jävlighet hihi ja o som du säger har jag fel så är det mensen som kanske är igång på riktigt o det är ju inte så jävla illa pinkat heller... regelbunden cykel kan ju hjälpa till lite iaf... o inte sånt skit som 90 dgr...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • numberone

Ååå va fina de var... den svarta med vita prickar va ju underbar!!

2007 SKA bli vårt år!!
  • Hannnas

NO... hih ja de är ju underbara vill ha flera stycken Räcka ut tungan

• MrsMurphy

Erat matsnack här för nån timma sen har fått mig hysterisk! Har blivit skitsugen på något men kan inte komma på vad!!?? Skrikandes

Jag har kommit fram till att jag vill ha tomat, avokado och fetaost men vad sjutton lagar man för middag av det?

Nån paj kanske med tomat och feta och avokado på sodan men då måste man ju ha nåt mer i själva pajen!!

Hjääääääääääääälp!! Så hungrig nu!!

• numberone

Hihi.... Tänk va mycket man vill köpa å kommer att köpa sen... både nödvändigt och inte

jag har sån där panik längtansdag i dag... vill bara att anders skall komma hem å ta hand om mig...

2007 SKA bli vårt år!!
  • Hannnas

Lättja... räcker det inte med det då?? i en stoor sallad med vinegrätt över

Själv längtar jag till min Anders oxå... han ska steka oxfilén som ligger o väntar Räcka ut tungan

• MrsMurphy

*drägglar*

Killen vill äta riktig mat på kvällarna och dessutom med lunch imorgon så något mer avancerat måste det vara. Plus att jag är sugen på nåt av detta men vet inte hur jag ska få ihop nåt vettigt av det... Fundersam

• Hannnas

Lättja... hah amen han får väl laga sitt eget käk så tar du det du vill ha o mofflar i dig det framför TVn Räcka ut tungan det är ju inte så där jääättebra med "riktig" mat sent heller kan du ju säga om han protesterar

• MrsMurphy

Jag är ju galen! Generad

Försökte komma på vad det skulle bli för nåt till middag så slutar det hela med att jag står och hoppar jämfota av ilska och börjar storgråta framför kylskåpet... Generad

Blir kroppkakor istället!

Svar på tråden Pladdertråden!