• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Magda.. jag brukar dela dem i halvor o sen halvorna på 2... på längden... o sen äta dem i klyftor åhh de är så gooda

Nu bidde jag sugen på oxfilé... ska nog åka iväg o handla mums

Höres imorgon underbara

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • after eight

Suck! Blir lite trött på mig själv. Har ju gjort mig själv mer eller mindre hysterisk för att jag inte har några symptom, så nu var jag tvungen att stanna på apoteket på väg till dagis och ooops, det råkade visst slinka med ett grav.test. Givetvis visade det ju plus, plusstrecket var ju klart mycket starkare än teststrecket också. Snacka om att kasta pengar i sjön. Hemlis

Godis ja, jag vräkte ju i mig glass med chokladsås i går kväll. I dag på jobbet var det dags för några bitar godis. Jag tyckte att jag gick upp enormt mycket förra graviditeten då jag gick upp 18 kilo. Med den här takten lär jag ju slå det i vecka 20 redan. Generad

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • numberone

Då slänger jag in kommentaren om vagn här i stället... är så lyrisk efter att provkört den (Brio Happy) men ack va längtan ökade en aning nu....

2007 SKA bli vårt år!!
  • Hannnas

Tibaaaxx... o nu har jag köpt oxfilé oxå muuuuuuums

• numberone

Hanna: VA GOTT!! själv har jag käkat Thai- buffé idag *slickar mig runt munnen*

2007 SKA bli vårt år!!
  • jazzy

NO: vilken färg????

oxfile...ja mums!!!!!

Bebis 2007??
  • MagdaA

här blir det chili con carne. inte lika lyxigt, men nu är jag vrål-hungrig så nu går allt ner!

Nygift och gravid!
  • JUSTer

Jag är proppmätt på kebabrulle.........lycklig!

Åh, brio happy....fiiiin vagn. Jag är både glad och ledsen över att jag redan har vagn.

Gravid - v. 7
  • numberone

JustEr: Ny bebis... nya saker.....

Jazzy: Vill ha en grå (eller svart) men helst grå....

2007 SKA bli vårt år!!
  • Hannnas

Vi ska köpa vår vagn i mars troligtvis *längtar*

Svar på tråden Pladdertråden!