• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

JUSTer: samma här. Har ju en vagn, så den utgiften slipper vi, men det är ju så kul att kiak på vagnar!

Nygift och gravid!
  • numberone

Hanna: en Bugaboo??

2007 SKA bli vårt år!!
  • numberone

HAnna: Skrattande

2007 SKA bli vårt år!!
  • Hannnas

wiiihoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • numberone

Åååå jag vill svulla i mig popcorn å choklad *mmmm* å skära av mig bröstvårtorna för de tar livet av mig...

2007 SKA bli vårt år!!
  • Hannnas

NO aaaaaaj som satan Skrikandes säg inte så... huuga... när är det BIM är??? snart va

• numberone
    hanna: Hmm ja det borde det väl vara om jag haft äl men det kan ju vara om allt mellan en vecka å 90 dagar *asg* Men det svider liksom från vårtan å in i mitt på bröstet eller nåt sånt....BORT!!
    2007 SKA bli vårt år!!
  • Hannnas

Aååå vet ni vad jag kom på?? Om snäckan lever o mår bra o allt går som det ska.... då ska jag bara jobba i 4 1/2 månad till

• Hannnas

Men du... om du nu hade ÄL när vi tror... hur många dagar efter ÄL är du nu då?

Svar på tråden Pladdertråden!